جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اندونزی

حوزه/ مرکز اسلامی جاکارتا در اندونزي، همایش «انقلاب اسلامی ایران» را به مناسبت فرارسيدن ايام چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران برگزار كرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، مرکز اسلامی جاکارتا در اندونزي، همایش «انقلاب اسلامی ایران» را به مناسبت فرارسيدن ايام چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران برگزار كرد.

در این مراسم جمعی از علاقمندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایرانیان مقیم و همچنین کارمندان و رؤسای دستگاه‌های رسمی جمهوري اسلامي ایران در اندونزي حضور داشتند.

در ابتداي اين همايش حکیم الهی، مدیر مرکز اسلامی جاکارتا در خصوص اهداف برگزاری این همایش، گفت: امیدوارم مطالبی که در این همايش ارايه مي‌شود، بتواند بخشی از زوایای پنهان انقلاب اسلامی ایران را برای حاضرین آشکار كند.

در ادامه عمر شهاب، رئیس سازمان ابی (از سازمان‌های بزرگ اهل البیت(ع) در اندونزی) و دیان، سفیر سابق کشور اندونزی در ایران مطالب خود را بر اساس مطالعات و مشاهدات عینی بیان كردند و در نهایت ولی‌الله محمدی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با بیان اهداف انقلاب اسلامی به دستاوردها و پیشرفت‌های ایران در چهل سال گذشته پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha