سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
سرهنگ موسی مرتضایی کیا

فرمانده یگان ویژه ناجا قم گفت: گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و شناخت الگو و سیره نبوی در بهره‌گیری از سبک زندگی دینی رویکرد ما در آیین بزرگداشت دهه فجر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» سرهنگ موسی مرتضایی کیا امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعیدی در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: بهمن‌ماه یادآور ورود امام خمینی(ره) به میهن و پیروزی انقلاب اسلامی است که امسال با ایام فاطمیه و سوگواری حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها هم‌زمان‌شده که برکت خاصی به بزرگداشت چهل‌سالگی انقلاب داده است.

وی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب و شناخت الگو و سیره نبوی در بهره‌گیری از سبک زندگی دینی را رویکرد آیین بزرگداشت دهه فجر دانست و گفت: یگان ویژه ناجا قم در این ایام، با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های مختلف، تلاش مضاعفی در راستای خدمت به زائران و مجاوران شهر کریمه اهل‌بیت(س) دارد.

فرمانده یگان ویژه ناجا قم بابیان این‌که در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزایش سطح مشارکت با نهادها و سازمان‌ها و همگام‌سازی فعالیت‌ها ظرفیت بزرگی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی ایجاد کرده است، گفت: ازجمله فعالیت‌ها، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و پایگاه‌های فرهنگی در پذیرایی از عزاداران فاطمی در سطح شهر قم است.

وی با اشاره به برنامه ترویج عفاف و حجاب در ایام دهه فجر گفت: در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب، آیین تجلیل از بانوان خوش حجاب در دستور کار قرار دارد که در این راستا هدایایی در میان بانوان باحجاب برتر توزیع می‌گردد.

مرتضایی کیا افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی، با هماهنگی‌هایی که با اداره کل آموزش‌وپرورش انجام‌شده، اجرای مسابقات فرهنگی و اخلاقی در میان دانش آموزان در حال انجام است.

وی  با اشاره به حضور یگان ویژه ناجا در نمایشگاه 40 ساله انقلاب در مصلی قم و نشان دادن توانمندی‌های این یگان ادامه داد: از دیگر کارهای در حال اجرا، برگزاری مسابقات فرهنگی و توزیع بسته‌های حمایتی در مناطق محروم است.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha