جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روحانی امدادگر

حوزه/ حجت الاسلام امیریان گفت: دومین دوره فشرده كلاس های آموزشی هلال احمر و اولین دوره تخصصی عمومی امداد و كمك های اولیه با هدف بالابردن توان طلاب برگزار می شود.

حجت الاسلام مجتبی امیریان در گفت وگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: دومین دوره فشرده كلاس های آموزشی هلال احمر و اولین دوره تخصصی عمومی امداد و كمك های اولیه با هدف بالابردن توان طلاب در عرصه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی، توسط واحد فرهنگی معاونت تهذیب و تبلیغ مركز مدیریت حوزه علمیه استان اصفهان برگزار می شود.

وی بیان کرد: این دوره با شركت بیش از 80 نفر از طلاب در دو مقطع و در روزهای یكشنبه و سه شنبه هر هفته، به صورت فشرده و كاربردی اجرا می گردد.

مسئول واحد فرهنگی حوزه علمیه اصفهان عنوان کرد: سر فصل های آموزشی این دوره شامل كمك های اولیه و اهداف آن، اصول ایمنی و قانونی در كمك های اولیه، روش مواجهه با مصدوم، خفگی ها، احیای قلبی- ریوی(سی پی آر)، خونریزی، پانسمان، آسیب های استخوانی –مفصلی و عضلانی، بانداژ، آتل بندی، حمل مصدوم، فوریت های پزشكی، مسمومیت ها – نیش و گزش و گازگرفتگی، سوختگی ها، آسیب های ناشی از گرما و سرماست.

وی افزود: در پایان این دوره و پس از برگزاری آزمون، به شركت كنندگانی كه با موفقیت این مرحله را سپری كنند، گواهی معتبر دوره تخصصی، اعطا می شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha