شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: انقلاب اسلامی برای ملت ایران هفت سین سیادت و سروری، سیاست و دیانت، سازندگی و محرومیت‌زدایی، سبک زندگی اسلامی، سرو قامتی و آزادگی، سخاوت و ایثار و ستبری و غلظت علیه کفار را به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشستی با مسئولان فرهنگی استان، با گرامیداشت ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به دستاوردهای انقلاب، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران نوید تحقق وعده الهی برای حکومت مستضعفان بر دنیا است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آموزه‌های اسلامی زمین از آن صالحان و خوبان عالم بوده و کسانی که الآن بر دنیا حکومت کرده‌اند جای خوبان را غصب کرده‌اند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه آمریکا و اروپا و جنایتکاران بین‌المللی که بر ملت‌ها حکومت می‌کنند غاصب هستند، گفت: این‌ها موقتاً زمین را اشغال کرده‌اند، اما باید بدانند دولت اسلام آخرین دولت بوده و مهدی موعود(عج) بعد از ظهور آخرین تجربه بشری تاریخ را به اجرا می‌گذارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه با اشاره به اینکه امام با انقلاب اسلامی به ما آقایی و سیادت و سروری داد، گفت: انقلاب و نظام اسلامی برای ملت مسلمان ایران و درمجموع امت اسلام هفت سین سیادت و سروری، سیاست و دیانت، سازندگی و محرومیت‌زدایی، سبک زندگی اسلامی، سرو قامتی و آزادگی، سخاوت و ایثار و ستبری و غلظت علیه کفار را به ارمغان آورد.

وی با بیان اینکه از سوی دیگر این انقلاب و نظام اسلامی به وسیله هفت شین از سوی استکبار و کفار تهدید می‌شود، افزود: شبیخون فرهنگی، شبکه‌های شیطانی، شایعه‌سازی، شیادی، شبهه افکنی، شهوت گستری و شادخوری و مرفه بی‌درد بودن هفت آسیب تهدیدکننده این انقلاب و نظام محسوب می‌شوند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: همه ما باید این موارد را بشناسیم؛ زیرا دشمن با استفاده از این موارد در این سال‌ها اقدامات مذبوحانه فراوانی را انجام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی خاطرنشان کرد: با وجود تمام این اقدامات دشمنان و بدخواهان اسلام و نظام دینی، ما ملتی ستبر و محکم هستیم و غلظت انقلابی ما غیظ دشمن را خنثی می‌کند.

وی افزود: باید ستبر و محکم باشیم زیرا دشمن همیشه نسبت به ما غیظ دارد؛ ازاین‌رو حفاظت و حراست از انقلاب و نظام اسلامی درگرو ستبر بودن و داشتن روحیه جهادی و انقلابی در شئون مختلف زندگی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha