چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهراء(س) بندرترکمن

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بندرترکمن گفت: مجاهدت های فرهنگی، تلاش های همه جانبه امام خمینی(ره) و ملت شریف ایران توانست کشور را از سلطه بیگانگان رهایی بخشد و لکه ننگ وابستگی به ابر قدرت ها و زیر سلطه بودن را از این تمدن بزرگ اسلامی بزداید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم خدیجه قانعی زارع به مناسبت دهه مبارکه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، در جمع اساتید و کارکنان مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بندرترکمن بیان کرد: می توان یکی از مولفه های اصلی انقلاب را رشد فرهنگی دانست؛ پیروزی انقلاب اسلامی نشان داد فرهنگ اسلامی ریشه عمیقی در درون ملت شریف ایران دارد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی فرهنگی و برخاسته از روح اسلام، تعالیم دین و ایمان است که بر پایه های آن استوار گردیده، از مولفه های انقلاب اسلامی، مجاهدت فرهنگی، تأثیر پذیرفتن فکری ملت ها از اسلام و سپس شکل گیری امت اسلامی است.

مدیر مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) بندرترکمن یکی از دستاوردهای اصلی انقلاب اسلامی را در بعد فرهنگی دانست و افزود: مجاهدت های فرهنگی، تلاش های همه جانبه امام خمینی(ره) و ملت شریف ایران توانست کشور را از سلطه  بیگانگان رهایی بخشد و لکه ننگ وابستگی به ابر قدرت ها و زیر سلطه بودن را از این تمدن بزرگ اسلامی بزداید.

وی اذعان کرد: با حفظ تفکّر و جهت‌ گیری انقلابی که امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مردم انقلابی در طول نهضت برای تحقق آنها مبارزه کردند، می‌توانیم در هر زمان از مشکلات و موانع موجود کشور عبور کنیم و به پیشرفت روزافزون ایران اسلامی سرعت بخشیم.

خانم قانعی زارع خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در پرتو یاری خداوند متعال و در سایه سار ایثار، فداکاری، مجاهدت مردم و توجه آنان به آموزه های دینی به پیروزی رسید و در مسیر توسعه زیر بنای فرهنگی کشور، پایه های فرهنگی انقلاب مستحکم شد و آرمان های معنوی امام و مردم در فرایند یک انقلاب با شکوه تحقق یافت. و امروز ملت شریف ما قدردان این نظام و انقلاب هستند واز آرمان های امام خمینی(ره) و نظام جمهوری دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha