شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار با سپاهیان

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با بیان اینکه از مسئولان انتظار می رود که نسبت به خدمت رسانی اهتمام بیشتری داشته باشند، گفت: اگر امروز مردم دغدغه های معیشت را دارند برای مسئولان باید از گذشته ثابت شده باشد که نگاه به درون تنها راه حل مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سرهنگ مجید علیپور ظهر امروز در نشست خبری که در سپاه بقیه الله(عج) برگزار شد، با اشاره به برنامه های این مجموعه در دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: اکنون در چهل سالگی انقلاب اسلامی به سر می بریم، انقلاب اسلامی پدیده ای بی نظیر در عالم بود که بدون وابستگی به عالم شرق و غرب به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب با هدایت حضرت امام(ره) و تاسی گرفتن از اهل بیت(ع) به پیروزی رسید، افزود: شمنان در هیچ عرصه ای کوتاهی نکرده اند و همچنان در صدد ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی هستند.

فرمانده سپاه بقیه الله(عج) شیراز تصریح کرد: اکنون نیز دشمن با همان اراده گذشته اما با اهدافی جدید آن را ادامه می دهد، امروز در چهل سالگی انقلاب از همه ابزار ها و امکانات استفاده می کند که بتواند تاثیر گذاری تفکر انقلاب و حرکت پرشتاب انقلاب را متوقف کند.

وی ادامه داد: دشمن امروز در سه موضوع برای رسیدن به یک هدف فعالیت می کند که درواقع با در اختیار داشتن قدرت رسانه ای به دنبال رسیدن به هدف خود است.

سرهنگ علیپور نادیده گرفتن دستاورد های انقلاب را یکی از اهداف دشمن داست و خاطرنشان کرد: علی رغم همه مشکلات، نظام مقدس اسلامی به دستاوردهای بزرگی از جمله در عرصه فرهنگی، موشکی و غیره رسبده که دشمن نیز به دنبال کم اهمیت دادن جلوه آن است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال برجسته سازی مشکلاتی که زیبنده مردم و نظام نبوده است، بیان داشت: دشمن در تلاش است که برخی مشکلات را برجسته و آن را به نظام ارتباط دهد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز با اشاره به اینکه نا امید کردن و مایوس کردن مردم مهمترین هدف دشمن است، تصریح کرد: دشمنان در صدد هستند تا انقلاب به چهل سالگی خود نرسد، که راه کار عملی آن خدمت رسانی به مردم است، مسئولان باید قدردارن نظام و مردم و قدردان مقام معظم رهبری باشند.

وی خاطرنشان کرد: تبیین دستاورد های انقلاب امروز باید مورد توجه قرار گیرد در عین حالی که بیان دستاورد ها از زبان دشمنان بسیار حائز اهیمت است.

علیپور با بیان اینکه از مسئولان انتظار می رود که نسبت به خدمت رسانی اهتمام بیشتری داشته باشند، عنوان کرد: اگر امروز مردم دغدغه های معیشت را دارند، برای مسئولان باید از گذشته ثابت شده باشد که نگاه به درون تنها راه حل مشکلات است.

وی تصریح کرد: ناحیه سپاه بقیه الله(عج) با داشتن پایگاه ها و حوزه های مقاوت در جهت پاسداشت انقلاب و آرمان های امام برنامه های متنوعه ای از جمله بزرگداشت انقلاب، برگزاری همایش های انقلاب، جشنواره آثار هنری در زمینه همخوانی انیمیشن، نمایشگاه دستاورد های انقلاب  را دارد.

فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله شیراز با اشاره به اینکه 85 عنوان برنامه در ایام دهه مبارکه فجر اجرا می شود، گفت: این تعداد عنوان بیش از هزار برنامه را به دنبال خواهد داشت و در شش سرفصل، بزگداشت انقلاب  و شهدا، محرومیت زدایی، مراسمات فرهنگی و هنری مسابقات ورزشی و نشست های بصیرتی برگزار خواهد شد.

وی به محرومیت زدایی را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: با توجه به اینکه در برخی از محلات شیراز فرصت خدمت گذاری را داریم از این رو در موضوعات فرهنگی، امنیتی و عمرانی اقدام به برگزاری فعالیت هایی مانند بهره برداری از  105 پروژه عمرانی را کرده ایم.

 علیپور ادامه داد: حمایت از جشنواره فیلم فجر، مرمت 64 منزل محرومین، آبرسانی، احداث خانه عالم و راه اندازی کارگاه اشتغال زایی که مشارکت خیرین، کمیته امداد و بهزیستی را به همراه داشته است از دیگر برنامه های این مجموعه به مناسبت دهه مبارکه فجر بوده است.

وی با بیان اینکه 10 کارگاه اشتغال زایی راه اندازی شده است خاطرنشان کرد: برای برخی افراد که شاید مورد آسیب قرار گرفته اند اشتغال زدایی ها در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha