پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام افشار

حوزه/ مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین از برپایی غرفه حوزه علمیه قزوین در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و برگزاری نشست های تخصصی با موضوع «روحانیت و انقلاب اسلامی» در ایام الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس افشار در بازدید از نمایشگاه غرفه حوزه علمیه قزوین در نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: نمایشگاه دستاورد های انقلاب اسلامی از امروز 15 تا بیستم بهمن با شرکت دستگاههای اجرایی استان قزوین برپا شده که سهم حوزه استان در بخش برادران و خواهران نیز به خوبی مشاهده می شود.

وی با اشاره به برنامه های این غرفه در ایام الله دهه مبارکه فجر، بیان کرد: حوزه قزوین علاوه بر اینکه همه روزه تولیدات تلویزیونی را برای بازدید کنندگان به نمایش در خواهد آورد، نشست های تخصصی نیز با حضور روحانیون برجسته  با عنوان روحانیت و انقلاب اسلامی را برگزار خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی و رسانه ای حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: با همکاری حوزه علمیه خواهران، طلاب مبلغه نیز در غرفه خواهران حضور دارند و کار پاسخگویی به سؤالات و شبهات بانوان را انجام خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: زندگی نامه علما و شهدای روحانی قزوین نیز به صورت جزواتی چاپ و در اخیتار بازدید کنندگان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی قزوین در خیابان نوروزیان –بالاتر  از صدا وسیما واقع شده و صبح ها از ساعت ۹ الی 13 و بعداظهر از ساعت 16 الی 21 پذیرای بازدیدکنددگان است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha