جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ماهنامه فکه

حوزه/ ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه به مدیرمسئولی و سردبیری حجت الاسلام والمسلمین علی حسین پور منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، صد و هشتاد و نهمین شماره از ماهنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی فکه به مدیرمسئولی و سردبیری حجت الاسلام والمسلمین علی حسین پور منتشر شد.

بر اساس این گزارش: یادداشت مدینه فاضله در رخ انقلاب، یادداشت نسل ها در کالبدشکافی یک انقلاب، اندیشه روشن (نگاهی کوتاه به مهمترین عناوین بیانات مقام معظم رهبری در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب به نام خمینی، اولین های پس از انقلاب، روایت دولت ها، ایستاده چون سرو (روایت امنیت داخلی در طول چهل سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی)، سیزده شهاب، حمایت عزتمندانه ایران، ادب آداب دارد، هنر هفتم در ظرف انقلاب، جهادی برای سازندگی، قانونی که اساسی شد، جنگ در رأس امور نبود (گفت و گو با سید محمد غرضی، وزیر پست و تلگراف در دولت های سم و چهارم)، سازندگی در ترازو، انقلاب نوجوان ما، چهل در چهل، اشک ها و لبخندها، الثوره التی حملت اسم الخمینی و ... سرفصل مطالب این شماره از ماهنامه فکه می باشد.

گفتنی است: ماهنامه فکه نشریه ای مستقل است که به هیچ حزب، گروه و جناحی وابستگی نداشته و از همراهی علما، اندیشمندان و ... استقبال می کند.

آدرس این ماهنامه به نشانی تهران، خیابان دماوند، خیابان بلال حبشی، کوچه اطلاعات، پلاک 12 بوده و 021-77982808 شماره تماس این ماهنامه می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha