پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دهه فجر

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان لرستان از برگزاری بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی فجر فاطمی در این استان خبر داد .

حجت الاسلام سید لطف الله حیات الغیبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه برنامه های ایام  فجر فاطمی با محوریت مساجد، در مناطق روستایی ،شهری و همچنین مناطق محروم استان در حال برگزاری است، گفت: از مهم ترین برنامه های این ایام می توان به برگزاری برنامه ها و محافل قرانی، گفتمان های انقلابی، بیان و تبیین اندیشه های امام (ره)، مقام معظم رهبری و بزرگان حوزه در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی، و ... اشاره کرد .

وی با بیان اینکه مبلغان در مناطق مختلف استان لرستان برای تبلیغ و  تبیین دستاوردها و برکات نظام در بین مردم مستقر هستند، خاطر نشان کرد: مبلغان با همت جهادی به بیان ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در راستای بصیرت افزایی مردم رسالت تبلیغی خود را انجام خواهند داد .

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان و مدیر مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد خاطر نشان کرد: مستندهای  تلویزیونی نقش روحانیت و اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی نیز بصورت مجزا به همت عوامل برنامه ساز رسانه استانی تهیه  و تدوین شده است تا تنها گوشه ای از خدمات و مبارزات مردمی و خودجوش روحانیت و اصناف در مبارزه با حکومت فاسد پهلوی به نمایش گذاشته شود .

حجت الاسلام حیات الغیبی در ادامه با اشاره به اینکه برای برگزاری باشکوه و پرشور راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در نقاط مختلف استان لرستان برنامه ریزی های لازم صورت گرفته است گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در بیش از 100 نقطه از استان برگزار خواهد شد تا در آستانه 40 سالگی نظام جمهوری اسلامی بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب مایوس و ناامید شوند .

وی در پایان یادآور شد: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در خرم آباد در میدان 22 بهمن با حضور مردم ولایی و انقلابی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمیبن سید رضا تقوی، نماینده  ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha