جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فجر

حوزه/ عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف قم از برگزاری جشنواره ای چلچراغ همزمان با چهل سالگی انقلاب در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سید ابراهیم صحفی عصر امروز در نشست خبری جشنواره چلچراغ که در مجموعه دنیای کتاب برگزار شد، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: قم به عنوان خاستگاه انقلاب نقش تعیین کننده ای در پیروزی انقلاب اسلامی ایران داشته است.

وی ادامه داد: در واقع اولین جرقه های انقلاب از شهر قم برخواست که نشان دهنده اهمیت این شهر در پیروزی انقلاب است.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف قم با اشاره به اهمیت برگزاری جشن های چهل سالگی انقلاب، بیان داشت: این جشنواره همزمان با یوم الله عصر روز دوشنبه 22 بهمن در ورزشگاه حیدریان برگزار می شود.

وی با بیان این که کیک تولد چهل سالکی انقلاب نیز در این مراسم رونمایی می شود، ادامه داد: جشنواره چلچراغ برای نشان دادن اهمیت پیروزی انقلاب و نقش قم در این پیروزی در قم برگزار می شود.

مدیر اجرایی جشنواره چلچراغ تاکید کرد: این برنامه با همکاری اتاق اصناف، مجموعه دنیای کتاب و اتحادیه قنادی پزان برگزار می شود که در نوع خود یک برنامه جدید و نو در استان است.

وی افزود: جامعه ورزشی استان قم نیز با لباس های یک دست در این مراسم حضور خواهند داشت و نشان خواهند داد که حفظ انقلاب و پایبندی به آرمان های انقلاب را از وظایف اصلی خود می دانند.

صحفی تاکید کرد:کیک بزرگی که برای این مراسم در نظر گرفته شده است، روز بعد در بین مراکز خیریه سطح شهر توزیع می شود.

وی به میهمانان این برنامه اشاره کرد و گفت: بهرام سرمست استاندار قم سخنران این جشنواره خواهند بود و حمید لولایی از بازیگران معروف کشورمان نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

صحفی بیان داشت: برای حضور 5 هزار نفر در این مراسم برنامه ریزی شده و به صورت مستقیم و زنده از شبکه استانی قم پخش خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha