شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
دیدار دبیرکل آیسسکو با رئیس جامعه المصطفی

حوزه/ رئیس جامعه المصطفی العالمیه بر ضرورت تدوین و عملیاتی نمودن کتب نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران به زبان های عربی و انگیسی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین علی عباسی عصر امروز در دیدار قائم مقام وزیرآموزش و پرورش در امور بین الملل و دبیرکل آیسسکو در ایران اظهارداشت: شکی نیست که جامعه المصطفی العالمیه از گسترش تعاملات و ارتباطات با کمیسیون ملی آیسسکو در جمهوری اسلامی ایران استقبال می کند چرا که این تعامل و همکاری فرصتی برای ارائه علوم اسلامی و انسانی در عرصه بین الملل می باشد.

رئیس جامعه المصطفی العالمیه افزود: از سازمانها و مجامع بین المللی می توان به عنوان ابزاری برای هنجارسازی در محیط های بین المللی استفاده نمود لذا جمهوری اسلامی می تواند از سازمان ایسسکو که در سطح کشورهای اسلامی فعال می باشد جهت تدوین رویه های مشترک استفاده نماید.

همچنین در پایان با توافق طرفین مقرر گردید، کمیته ای جهت بررسی نحوه همکاری های مشترک بین ایسسکو و جامعه المصطفی العالمیه  تشکیل گردد و این کمیته، مقدمات لازم جهت امضاء یادداشت تفاهم مشترک را در راستای برگزاری همایش ها و کارگاه های مشترک فراهم سازد.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha