جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار نماینده رئیس مرکز خدمات با طلاب کبودر آهنگ

حوزه/ نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور با مدیران، استادان و طلاب شهرهای فامنین، کبودرآهنگ و قروه درجزین استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از همدان، حجت الاسلام میراحمدی در راستای بیست و دومین سفر استانی رئیس و مسئولان مرکز خدمات حوزه هایعلمیه کشور، با طلاب شهرهای فامنین، کبودرآهنگ و قروه درجزین دیدار و گفتگو کرد.

نماینده رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در این روز با طلاب مدارس علمیه امیرالمؤمنین(ع) فامنین، امیرالمؤمنین(ع) قروه درجزین و مهدی موعود(عج) کبودرآهنگ دیدار کرد.

وی در این دیدارها گفت: امام خمینی(ره) به عنوان معمار و معیار انقلاب با توکل به خدا و عنایات حضرت ولی عصر(عج) توانست این انقلاب را به پیروزی برساند. ما طلاب نیز وظیفه داریم از معیارهایی که معمار کبیر انقلاب در مسیر انقلاب ترسیم کردند، پیروی کنیم.

وی بیان کرد: دشمنان شبهات بسیاری علیه اسلام و شیعه مطرح می‌کنند و طلاب و روحانیان باید با خوب درس خواندن، این شبهات را پاسخ گویند.

جانشین معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات گفت: یکی از وظایف ما در این دوران، ولایتمداری، دفاع از ولایت و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و تبعیت از رهبری معظم انقلاب است.

وی افزود: بهترین الگوی ما در ولایتمداری، وجود مقدس صدیقه طاهر فاطمه زهرا(س) است که در دفاع از ولایت و امامت جان خود را تقدیم کرد.

حجت الاسلام میراحمدی تصریح کرد: ما باید با تأسی از این بانو و فرزندان بزرگوارش همانند سیدالشهدا علیه السلام  برای دفاع از دین و حفظ اسلام باید کوشا باشیم.

در پایان این دیدارها، نماینده رئیس مرکز خدمات از طلاب ممتاز این مدارس تجلیل کرد.

 انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha