چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
تکاب

حوزه/ حجت الاسلام جبّاری گفت: حضرت زهرا (س) بعنوان اولین حامی و مدافع ولایت بر حق الهی و آغازگر دفاع از حریم ولایت،تعیین کننده محور ارزش‌های اجتماعی و سیاسی در حرکت تاریخی اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی حجت الاسلام علی جباری، شامگاه دوشنبه در جمع عزاداران فاطمه زهرا (س) شهرستان تکاب اظهار داشت: ولایت مفهومی بود که حضرت زهرا (س) جان خود را فدای آن کرد و تقارن ایام فاطمیه و دهه فجر انقلاب مخصوصا در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که می‌تواند الهام بخش یک مسأله خیلی مهم باشد و آن دفاع از ولایت برای رسیدن به آرمان‌های اسلامی است.

وی ادامه داد: امروز وظیفه داریم تأسی از حضرت زهرا (س) در محور و مدار ولایت باشیم و فرمایشات ولی فقیه را نصب العین خویش قرار داده و در جهت حفظ و پیشرفت‌ آرمان‌های انقلاب اسلامی قدم برداریم.

استاد مدرسه علمیه رسول اکرم (ص) تکاب با بیان این که رویکرد حضرت زهرا (س) به عنوان اولین حامی و مدافع ولایت بر حق الهی و آغازگر دفاع از حریم ولایت، تعیین کننده محور ارزش‌های اجتماعی و سیاسی در حرکت تاریخی اسلام است، اضافه کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) فرمودند، «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد».

وی اظهار کرد: سیره و روش حضرت زهرا (س) برای ما یک نقشه راه است تا با این سبک و روش با مسائل فعلی جامعه برخورد کرده و روشی روشنگرانه و تبیین کننده و عمارگونه داشته باشیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha