جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله عیسی قاسم

حوزه/ مردم مناطق مختلف بحرین و احزاب بعد از صدور بیانیه آیت الله عیسی قاسم به مناسبت سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، هر کدام با صدور بیانیه ای از آیت الله عیسی قاسم حمایت کرده و بر برپایی سالگرد انقلاب و تداوم راه تاکید کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، مردم مناطق مختلف بحرین و احزاب بعد از صدور بیانیه ای آیت الله عیسی قاسم به مناسبت سالگرد انقلاب 14 فوریه بحرین، هر کدام با صدور بیانیه ای از آیت الله عیسی قاسم حمایت کرده و بر برپایی سالگرد انقلاب و تداوم راه تاکید کردند.

اهالی دراز: راهی که به رهبری شما پیش گرفتیم پایانش پیروزی است

اهالی دراز بحرین با صدور بیانیه ای به آیت الله عیسی قاسم درود فرستاد و گفتند: ما اطمینان داریم راهی که به رهبری شما وارد آن شدیم در نهایت به پیروزی منتهی می شود.

ما همانطور که به ما آموختید خواری و ذلت را نمی پذیریم و ملت ما هیچ چیز را بر دین، عزت، کرامت و آزادی خود مقدم نمی دارد و آمادگی خود را برای تلاش در راه انقلاب اعلام می کند.

اهالی الدیر: ما با شهدا همپیمان هستیم و از شما حمایت می کنیم

ما در پای منبر شما تربیت یافتیم و در جانفشانی و فداکاری در راه خدا را آموختیم و تا آخر این راه با تو خواهیم بود.

اهالی سار: برای حرکت در این راه دشوار با تو همپیمان هستیم

اهالی سار در بیانیه خود به آیت الله عیسی قاسم درود فرستاده و گفتند: برای حرکت در این راه دشوار و راه عزّت کرامت و دفاع از دین و هویت با تو هم پیمان می شویم.

اهالی منطقه القدم: تا رسیدن به بحرین عزتمند با آیت الله قاسم خواهیم بود

ما به عنوان واجب دینی و مسئولیت ملّی با آیت الله عیسی قاسم همراه هستیم تا عزّتمند و با کرامت بمانیم و از او درس صبر و جانفشانی در راه کشور می گیریم.

اهالی دمستان: آیت الله قاسم به آینده ای بزرگ بشارت داد

ما تاکید می کنیم که هویت ایمانی و تاریخ پر افتخار ما خواری، ذّلت و ظلم را نمی پذیرد.

اهالی المرخ: با آیت الله قاسم تا رسیدن به خواسته ها تجدید پیمان می کنیم

اهالی المرخ بیانیه آیت الله عیسی قاسم را تاکید کرده و گفتند: ما با آیت الله قاسم تا رسیدن به خواسته های عادلانه ملت تجدید پیمان می کرده و آمادگی خود را برای برپایی سالگرد انقلاب بحرین اعلام می کنیم.

اهالی سنابس: در راه آیت الله عیسی قاسم حرکت می کنیم

این حق بحرینی هاست که به فقیهی همچون آیت الله قاسم افتخار کنند. آیت الله قاسم در اسلام و ایمان ذوب شد و به ما درس صبر و پایداری در تمامی موقعیت ها را آموخت.

اهالی المعامیر: نه تسلیم می شویم و نه عقب نشینی می کنیم

اهالی المعامیر در بیانیه خود گفت: آیت الله عیسی قاسم در بیانیه خود بر درستی راه ما در راه رسیدن به آزادی و کرامت تاکید کرد.

ما همانند آیت الله قاسم تاکید می کنیم که نه تسلیم می شویم و نه عقب نشینی می کنیم و تمام آنچه داریم در راه دین، آزادی و کرامت می دهیم.

اهالی بوری: به همراه آیت الله قاسم آینده بحرین را خواهیم ساخت

اهالی بوری در بیانیه خود گفتند: آیت الله قاسم با بیانیه خود شعله غیرت، حماسه و انقلابی گری را بر افروخت. شایسته است که آینده بزرگ را با حضور میدانی و مقابله با فاسدین بسازیم.

به همین ترتیب مناطق دیگر بحرین از جمله اهالی البرهامه، العکر، الدیه، جدحفص، عالی، ابوصیبع و الشاخوره، کرباباد، البلاد القدیم، المنامه، النعیم، حمد، باربار، ابو قوة، شهرکان، الجفیر، دار کلیب، المالکیه و فراکسیون معارض بحرینی در لندن، جریان وفاء اسلامی بحرین، ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه و جنبش حق هر کدام به صورت جداگانه بیانیه ای را در حمایت از آیت الله عیسی قاسم، بر پایی سالگرد انقلاب بحرین و تداوم راه انقلاب تا رسیدن به خواسته های عادلانه تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha