پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۱

حوزه/ حجت الاسلام داداش زاده گفت: امروز جریان‌های شیطانی دست به دست هم داده‌اند تا بتوانند در مقابل حرکت انقلاب مانع ایجاد کنند و دانستن این مساله کافی نیست، لذا باید وارد میدان شویم و به عنوان یک مبلّغ دینی و انقلابی این مسائل را برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام محمد داداش زاده، شامگاه دوشنبه در جمع روحانیون و ائمه جماعت ارومیه که در فرهنگسرای خانه جوان ارومیه برگزار شد اظهار داشت: دشمن برنامه‌ریزی کرده بود که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید و ما جشن کریسمس را در کلیسای تهران برگزار می‌کنیم، اما به کمک خدای متعال در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در کشور برنامه‌های مختلفی اجرا شده و دشمن در اهداف خود با شکست مواجه شده است.

وی ادامه داد: بعد از 1400 سال از بعثت پیامبر اسلام (ص) حکومتی به نام جمهوری اسلامی تشکیل شد و دشمن تمام قوای خود را به کار بست تا این نظام را ساقط کند اما این مردم بودند که با تمام توان همیشه به میدان امده و از انقلاب اسلامی دفاع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: کسی منکر وجود مشکلات در کشور نیست، اما نباید اجازه داد دشمن از این مشکلات بهره‌برداری کند، امروز جریان‌های شیطانی دست به دست هم داده‌اند تا بتوانند در مقابل حرکت انقلاب مانع ایجاد کنند و دانستن این مساله کافی نیست، لذا باید وارد میدان شویم و به عنوان یک مبلّغ دینی و انقلابی این مسائل را برای مردم تبیین کنیم.

وی افزود: روحانی و طلبه حق ندارد مثل مردم عدای مرعوب توطئه‌های دشمن شده و حرف افراد کوچه و بازاری را درباره انقلاب مطرح کند، باید در قالب یک راهبر دست به دست هم بدهیم این پرچم اسلام را به دست امام عصر برسانیم.

حجت الاسلام داداش زاده در ادامه به مراسم و جلسات برگزار شده در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نخبگان و روحانیون استان اشاره کرد و بیان داشت: با حضور حجت الاسلام وزیری 210 نفر از فعالین فرهنگی استان در قالب چهار کارگاه آموزشی به مدت دو روز با دستاوردهای علمی و فکری انقلاب آشنا شدند.

وی ادامه داد: تبین دستاوردهای معنوی چهل ساله انقلاب اسلامی در سه جلسه برای 110 نفر زا روحانیون شاخص استان، 600 نفر از مادین و مسئولین هیئات مذهبی و 300 نفر عموم مردم با حضور حجت الاسلام مستشاری در ارومیه برگزار گردیده است و همچنین برای 100 نفر روحانیون مستقر در استان ، برای 400 نفر از مربیان قرآنی و 50 نفر از اساتید گفتمان‌های دینی استان، کارگاه‌های تبیین دستاوردهای نظام اجرا شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha