جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نوفرستی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که باید ۱۰ میلیون حافظ قرآن در جامعه داشته باشیم، اما متاسفانه در این خصوص کم کار کرده ایم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) و قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، شب گذشته، در اولین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی، انقلاب اسلامی را معجزه الهی خواند و گفت: انقلاب اسلامی یک معجزه الهی بود و ما برای پیاده کردن قرآن انقلاب کردیم.

وی افزود: همان طور که امام خمینی(ره) فرمودند نباید خیال کنیم که در سال 57 پیروز شدیم و همه چیز تمام شده، بلکه هنوز ابتدای راه هستیم و حاکمیت الهی شکل گرفته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی با اشاره به رسالت انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی مقدمه‌ای برای حکومت جهانی حضرت مهدی(عج) است و امروز رسالت بزرگی بردوش ما برای رسیدن به این هدف گذاشته شده است .

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به برکات انقلاب، خاطرنشان کرد: مادران ما همواره با قرآن انس گرفته اند و باید قدر این فرصت ها را بدانیم که امروز هر چه داریم از برکات وجود پدران و مادران قرآنی است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکید کردند که باید 10 میلیون حافظ قرآن در جامعه داشته باشیم، اما متاسفانه امروز توفیق آنچنان در این خصوص نداشتیم و کم کار کردیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تاکید کرد: انقلاب اسلامی در عالم تاثیرگذار بوده و در سطح جهان حیات جدیدی به اسلام بخشید.

حجت الاسلام نوفرستی در پایان گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و باید این پرچم به دست امام زمان(عج) برسد.
انتهای پیام /ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha