پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام رضایی مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: انقلاب اسلامی ایران احیاگر مکتب نورانی ائمه اطهار(ع) و گسترش دهنده قرآن در عالم هستی است و همه در عالم تحت تاثیر قرآن جمع می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام احمد رضایی، شب گذشته در اولین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی خراسان جنوبی اظهار داشت: قرآن مسیر هدایت را به بشریت نشان می‌دهد، انسان‌ها را از خواب غفلت بیدار می‌کند و موجب نجات از فتنه ها، جهل زدایی و آرامش جوامع بشری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اثرات درک قرآن برای زندگی در عالم هستی، تصریح کرد : این کتاب عظیم قرآن به زودی اثرات خود را در سراسر عالم به جا می‌گذارد و جهان مدار خواهد شد.

حجت الاسلام رضایی، انقلاب اسلامی را انفجار نور دانست و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران احیاگر مکتب نورانی ائمه اطهار(ع) و توسعه دهنده قرآن در عالم است و همه در عالم تحت لوای قرآن جمع می‌شوند.

وی ادامه داد: وقتی به حقایق قرآن دست می‌یابیم که قرآن را  از زبان پیامبران بشنویم و به دنبال تفسیر آن باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: قرآن بهترین غذای روح بشر است و کشف حقایق قرآن به آسانی برای ما آسان نیست و باید تلاش لازم را انجام دهیم.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه باید به مبانی قرآن کریم عمل کنیم تاکید کرد: افزون بر قرائت و خواندن قرآن باید به آن عمل کرد و اگر هر علمی را بدانیم و به آن عمل نکنیم فایده‌ای ندارد.

وی افزود: تعلیم، آشنایی، مفاهیم، تدبر و حفظ و تفسیر قرآن از وظایف روحانیون است و امروز می‌توانیم بیشتر از این در حوزه قرآن کریم خدمت کنیم.
انتهای پیام /ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha