جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱

حوزه/ حجت الاسلام حبیبی گفت: مشکلات امروز کشور محصول تفکر لیبرالی و خود باختگی غربی است و عده‌ای به قدری مرعوب غرب هستند که می‌گویند برای مدیریت کشور باید از خارج مدیر وارد کنیم!!.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه حجت الاسلام محمد حبیبی، در مراسم تبیین دستاوردهای فکری و معنوی انقلاب اسلامی که شامگاه دوشنبه در فرهنگسرای خانه جوان ارومیه برگزار شد اظهار داشت: برای تبیین مباحث سیاسی در مجامع علمی باید سخنان رهبر معظم انقلاب مبنا قرار گیرد که براساس دغدغه و علم بیان می‌شود.

وی ادامه داد: چندین سال قبل رهبر انقلاب کلید واژه جنگی احزاب را در سخنرانی‌های خود استفاده می‌کردند و این یک کد و کلید راه بود که با انواع تهاجم‌ها علیه کشور که از طریق کشورهای غربی و اسلامی که دست به دست هم داده بودند تا نظام را با مشکل مواجه کنند، صورت می‌گرفت را  بشناسیم.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: برخی کشورهای منطقه در ظاهر با ایران اعلام دوستی می‌کنند، اما پشت‌پرده مهم‌ترین اهداف‌شان حفظ رابطه با آمریکا است و کارهایی که در مورد ایران انجام می‌دهند همان کارهای دشمنان است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها بعد از برجام اعلام کردند شدیدترین تحریم‌ها را که از آن به عنوان مادر تحریم‌ها نام می‌بردند، علیه ایران در این چند سال اعمال کردند، آن‌ها حتی غذا و دارو را علی رغم مخالف بودن با منشور سازمان ملل برای ایران تحریم کردند.

حجت الاسلام حبیبی بیان داشت: آن‌هایی که امروز دل بسته غرب هستند، دنبال صلح و سازش با دشمن می‌باشند، چون منافع دنیوی آن‌ها در سازش با دشمن تامین می‌شود.

وی ادامه داد: دشمن نطقه ضعف دارد و آسیب‌زا است و باید از همان آسیب‌ها وارد شد و اگر ما با اتکا به خدای متعال وارد شویم قطعا دشمن را شکست خواهیم داد و خدای متعال نصرت خود را مثل چهل سال گذشته به مردم نازل می‌کند.

حجت الاسلام حبیبی اظهار  کرد: رهبر معظم انقلاب به قدری به پایداری انقلاب اسلامی یقین دارند که از نخبگان و متفکران می‌خواهند تا نقشه راه 50 سال آنیده انقلاب اسلامی را ارائه دهند و این نشان دهنده آن است که زاویه دید رهبری متفاوت با بقیه است و زاویه دید معظم له مثل زوایه دید پیامبر اسلام در صدر اسلام است.

این کارشناس حوزوی تصریح کرد: امروز نظریه پردازان غربی اقرار می‌کنند که جمهوری اسلامی به یک ابر قدرت جهانی تبدیل شده است و آمریکا علی رغم هزینه‌های چند ده میلیارد دلاری در منطقه موفق نبوده است و امروز مسئولین آمریکایی مجبور هستند شبانه به منطقه سفر کنند، در حالی که مستشاران نظامی ایران در عراق و سوریه در بین مردم رفت و آمد می‌کنند.

وی اضافه کرد: مشکلات اقتصادی امروز کشور محصول تفکر غربی است و برخی از سیاستمداران هم به این مساله اعتراف می‌کنند که تفکر لیبرالی مانع اقتصاد مقاومتی است و متاسفانه عده‌ای به قدری شیفته غرب هستند که دستاوردهای علمی، نظامی و سیاسی چهل ساله کشور را نادیده گرفته و اظهار نظر می‌کنند که ما باید برای مدیریت کشور از خارج مدیر وارد کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha