شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/ مراسم آغاز سال تحصیلی مجتمع  آموزش عالی فقه - حجت الاسلام محامی

حوزه/ خدمت به طلاب و قدم نهادن در مسیر تحصیل و تدریس علوم دینی بزرگترین افتخار است. گفت:‌تلاش داریم رشد و تعالی علمی طلاب و دانش پژوهان را روز به روز ارتقا دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین محامی، امروز در آئین نکوداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی که در مسجد مجتمع آموزش عالی فقه برگزار شد، با بیان این که فضلای غیر ایرانی المصطفی سفیران اسلام ناب محمدی(ص) و گفتمان انقلاب اسلامی به اقصی نقاط عالم هستند، اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم ضمن بهره گیری از فیوضات الهی و ثمرات انقلاب اسلامی، ادامه دهندگان راه راستین اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام باشیم.

نماینده جامعة المصطفی در کشور افغانستان در ادامه ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت دخت نبی مکرم اسلام فاطمه زهرا سلام الله علیها تصریح کرد: انقلاب اسلامی متعلق به همه آزادگان جهان و همه کسانی است که دل در گرو معارف الهی دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به این که اگر بتوانیم قدم کوچکی در جهت تربیت شاگردان مکتب اهل بیت علیهم السلام و سربازان ولی عصر(عج) برداریم، برای دنیا و آخرت مان کفایت می کند، تصریح کرد: خدمت به طلاب و قدم نهادن در مسیر تحصیل و تدریس علوم دینی بزرگترین افتخار است.

رئیس سابق مجتمع آموزش عالی فقه با بیان این که همواره سعی نموده ایم با بهره گیری از اساتید زمینه های رشد و تعالی علمی طلاب و دانش پژوهان را روز به روز ارتقاء دهیم، خاطرنشان کرد: حضور در جمع شما بهترین فرصت برای کسب حلالیت بابت قصور ها و تقصیرهای غیر عمدی است که در کار به وجود آمده است.

وی بر توجه طلاب به نقد و بررسی عملکرد مدیران و مراکز علمی و آموزشی المصطفی تأکید نمود و اذعان داشت: علما و شخصیت های بزرگ علمی،  ضمن اهتمام به تواضع عملی، هیچ گاه خود را الگو نمی دانستند و بارها بر عبرت بودن خود تاکید می ورزیدند که طلاب باید بدانند، می توان بهتر از ایشان نیز درس خواند و در راستای کسب معارف الهی قدم های مستحکمی برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با اشاره به این که خدمتگزاران به طلاب، تنها مسئول فراهم سازی زمین ها هستند و طلاب باید برای خود برنامه ریزی های هدفمندی را دنبال نموده، ضمن مطالبه گری از مجموعه ها، تلاشگران عرصه کسب معارف الهی باشند، تصریح کرد: از همکاران عزیز و اساتید و گروه های علمی انتظار داریم بیش از پیش در راستای خدمت رسانی به شاگردان مکتب اهل بیت علیهم السلام و سربازان امام زمان (عج)  کوشاتر بوده، این شجره طیبه که محصول انقلاب اسلامی را به سرانجام برسانند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha