شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه دیدار با جمعی از کارگران و کارفرمایان استان به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه شکوفایی و خودکفایی اقتصادی مهمترین شعار جمهوری اسلامی است، گفت: نباید اجازه داد سوء مدیریت در کشور باعث شود مردم از لحاظ معیشتی دچار مشکل باشند و دغدغه آنها تامین نیازهای پیش پا افتاده ای مانند گوشت و مرغ باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در دیدار با جمعی از کارگران و کارفرمایان استان به مناسبت فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: سیاست کلی همه مسئولان حوزه صنعت و کسب و کار باید بر مبنای استقلال اقتصادی باشد.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه حیف است ایران اسلامی که در تکنولوژی و توانمندی دفاعی،حرف برای گفتن دارد. مشکل اقتصادی آن حل نشده باشد، افزود: باید در مبحث اقتصادی با مدیریت جهادی و اتکا بر تولید داخلی بر مشکلات فائق آئیم.

وی تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی تنها راه خروج از مشکلات اقتصادی و معیشتی در کشور است.

 آیت الله علما با بیان اینکه باید در صنایع مختلف به روز باشیم تا ابتکار عمل را در دست بگیریم، اظهار کرد: باید در زمینه های مختلف تولید و کسب و کار با بازار سنجی دقیق و بررسی های میدانی ورود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: حمایت از کار آفرینان جوان و کار و تولید باید سر لوحه مسئولان قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه شکوفایی و خودکفایی اقتصادی مهمترین شعار جمهوری اسلامی است، افزود: بهترین راه مقابله با توطئه های دشمنان تلاش برای اتکا به توانمندی های داخلی و عدم وابستگی به دیگران است.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به اینکه غربی ها نیز مانند آمریکا غیر قابل اطمینان هستند، ادامه داد: مهم‌ترین مسئله‌ای که مقام معظم رهبری همواره برآن تاکید داشته اند این است که نباید نگاه به غرب داشته باشیم.

آیت الله علما با بیان اینکه باید بر اساس توانمندی های داخلی و استفاده از فکر و توان نخبگان و متخصصین کشور به جایگاه واقعی اقتصاد و تولید در کشور برسیم، ابراز داشت: همه ما بدعهدی های اروپا و آمریکا را در مسئله برجام دیدیم و خروج یکطرفه آمریکا از برجام موجب بی اعتمادی مضاعف گردید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اکنون پس از گذشت حدود ۹ ماه از خروج یک طرفه آمریکا از برجام، اروپا به هیچ کدام از وعده‌های خود عمل نکرده، گفت: کشورهای اروپایی می گویند که نفت را در مقابل غذا و دارو از ما خریداری کنند، آنها هم دنباله رو شیطان بزرگ هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه بحمدالله کشور در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پیشرفت‌های شگرف و تحسین برانگیزی در زمینه های مختلف داشته، گفت: در عین حالی که نباید به میزان پیشرفت های ارزشمند در کشور قانع بود، باید به دنبال فتح قله های اقتدار علمی باشیم.

 وی تصریح کرد: نباید اجازه داد برخی سوء مدیریتی ها در کشور باعث شود مردم از لحاظ معیشتی دچار مشکل باشند و دغدغه آنها تامین نیازهای پیش پا افتاده ای مانند گوشت و مرغ و ... باشد.

لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و مسئولین برخی از تشکل های کارگری به ایراد سخنرانی پرداختند و گزارشاتی از پیشرفت ها و کمبودهای استان در زمینه های کسب و کار ارائه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha