جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام میرعمادی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: امنیت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی مرهون رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و ولایت مداری مردم است و ۲۲ بهمن امسال نیز مردم بار دیگر با حضور حماسی خود در راه دفاع از ارزش های انقلاب دشمنان را مایوس و خوار خواهند کرد .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در دیدار با نیروهای مسلح استان، با اشاره به اینکه رژه همافران و نیروی هوایی در 19 بهمن و بیعت آنان با امام راحل پیروزی را برای ملت ایران حتمی کرد، گفت: 19 بهمن روز پیروزی مردم ایران و یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب است.

وی با بیان اینکه مردم و نیروهای مسلح کشور را از چالش های مختلف عبور دادند، اظهار کرد: ارتش و نیروهای بسیجی و نیروهای مسلح در همه برهه ها به ویژه دوران دفاع مقدس دین خود را به اسلام و انقلاب ادا نموده و همواره پشتیبان ولایت و رهبری و نظام بوده و هستند.

رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه اقتدار بین المللی ایران اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب است، خاطر نشان کرد: این امنیت روزافزون محصول تلاش بسیجیان، ارتش و نیروهای مسلح است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه دشمنان در طول 40 سال عمر بابرکت نظام همواره تلاش خود را برای خدشه دار کردن امنیت این مرزوبوم بکار گرفته است، یادآور شد: ترور، جنگ تحمیلی، کودتا، داعش، فتنه 88 ، تحریم ها و فشارهای اقتصادی همه از توطئه ها و نیرنگ های دشمن برای ضربه زدن به کیان انقلاب اسلامی بود.

وی با بیان اینکه امروز ایران اسلامی به پیشرفت های قابل توجهی در زمینه های هسته ای و موشکی دست یافته، گفت: همین عوامل پیشرفت از عناصر اقتدار و پیشرفت روزافزون ملت ایران هستند .

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه امروز ایادی استکبار، رژیم صهیونیستی و آل سعود با همدستی هم، سعی دارند ناامنی را برای ایران اسلامی بوجود آورند، افزود: دشمنان بدانند نمی توانند به کیان انقلاب و نظام ضربه بزنند چرا که ملت ولایی و غیور ایران اسلامی تا پای جان در راه حفظ آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

 حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان 22 بهمن را روز نمایش اقتدار و عظمت ایران اسلامی برشمرد و گفت: امنیت و اقتدار روز افزون ایران اسلامی مرهون رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و ولایت مداری مردم است و 22 بهمن امسال نیز مردم بار دیگر با حضور حماسی خود در راه دفاع از ارزش های انقلاب دشمنان را مایوس و خوار خواهند کرد.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha