پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام اکبری

حوزه/ اولین دوره همایش اردویی تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان تهران با حضور ۳۳۶ ممتاز تحصیلی در مجموعه فرهنگسرای خاوران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، اولین دوره همایش اردویی تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب و روحانیون استان با حضور 336 ممتاز تحصیلی امروز در مجموعه فرهنگسرای فرهنگی تفریحی خاوران تهران با برنامه های تفریحی ویژه فرزندان طلاب برگزار شد.

در ابتدای این همایش حجت الاسلام و المسلمین اکبری ضمن خوش آمد گویی به ممتازین تحصیلی و خانواده‌های طلاب، به بیان گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات و کارهای انجام شده درخصوص همایش‌های ممتازین در سال‌های اخیر پرداخت.

وی با بیان این که خانواده ها باید شرایط رشد و تعالی فرزندان خود را فراهم سازند، گفت: به خانواده‌های عزیز طلاب توصیه می کنم جهت بهبود وضعیت تحصیلی فرزندان و اهتمام ورزیدن آنان به تحصیل علم توجه جدی داشته باشند.

در ادامه این نشست؛ حجت الاسلام والمسلمین نامنی نماینده معاونت خانواده و امور فرهنگی ستاد به تبیین برنامه ها و سیاست های کلی معاونت خانواده و امور فرهنگی پرداخت و گفت: یکی از برنامه هایی که امسال پیش بینی شده است تجلیل ویژه از فرزندان ممتازی است که در 5 سال پیاپی ممتاز تحصیلی شده اند.

وی افزود: در سال های اخیر شاهد رشد و شکوفایی فرزندان طلاب و روحانیون در عرصه تحصیل هستیم و آمار های ممتازین را اگر بررسی نماییم شاهد رشد سعودی ممتازین خواهیم بود.

بر پایه این گزارش؛ اجرای برنامه های شاد و مفرح ویژه کودکان، اکران فیلم سینمایی فیلشاه برای فرزندان و والدین، برگزاری مسابقات قرآنی و اهدای هدیه به برگزیدگان و تجلیل از ممتازین تحصیلی از دیگر برنامه‌های همایش بود.

گفتنی است؛ همزمان در ادامه همایش دوره های آموزشی متنوعی ویژه والدین برگزار شد و حجت الاسلام والمسلمین میرشاه ولد کارشناس سواد رسانه مباحثی پیرامون دنیای مجازی و راهکارها و تهدیدهای پیش روی فضای مجازی برای والدین بیان کرد.

همچنین استاد ایلخانی کارشناس طب سنتی از دانشگاه شهید بهشتی و حجت الاسلام قربان زاده کارشناس اقتصاد خانواده با حضور در همایش مباحثی را در این رابطه به والدین بیان کردند.

در پایان این همایش اردویی با اهدا جوایز و هدایای فرهنگی از همسر و فرزندان ممتاز طلاب قدردانی شد. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha