جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نمایشگاه محصولات و تولیدات خانواده های طلاب تهرانی برگزار شد

حوزه/ نمایشگاه محصولات و تولیدات خانواده های طلاب و روحانیون استان تهران، با محوریت توانمند سازی و تعالی خانواده طلاب به همت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، همزمان با ایام الله دهه فجر و در حاشیه همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز طلاب استان تهران، نمایشگاه محصولات و تولیدات خانواده های طلاب و روحانیون استان با محوریت توانمند سازی و تعالی خانواده طلاب و روحانیون به همت مرکز خدمات استان برگزار شد.

 در این نمایشگاه به جهت حمایت از تولیدات خانواده های طلاب؛ غرفه های صنایع دستی اعم از کیف دستی، محصولات چرمی، عفاف و حجاب، محصولات بهداشتی و ارگانیک و... در اختیار طلاب و خانواده های آنها قرار گرفت تا ضمن معرفی محصولات خود در جهت بازاریابی و توانمند سازی قدمی موثر بردارند.

 حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری مدیر مرکز خدمات استان تهران به همراه حجج الاسلام میرزایی مشاور امور روحانیون استاندار تهران، میرشاه ولد مسئول امور روحانیون آستان قدس رضوی در استان، زهرایی و کریمی نماینده های اداره کل معیشت و توانمندسازی مرکزخدمات حوزه های علمیه ضمن بازدید از غرفه ها از توانمندی های خانواده های طلاب تقدیر و تشکر نموده و راهنمایی های مطلوب جهت جذب بازار فروش و عرضه را به آنها توصیه کردند.

همچنین در حاشیه این نمایشگاه، نمایندگان سازمان آتش نشانی استان تهران با استقرار در غرفه پیش بینی شده، در راستای آموزش و پیشگیری از آتش سوزی و مهار حریق کتاب و جزواتی در اختیار طلاب و روحانیون و خانواده آنها قرار دادند. و همچنین شیوه های مقابله با آتش و حریق را به صورت عملی به دانش آموزان ممتاز تحصیلی آموزش دادند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha