جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله بوشهری

حوزه / دبیر شورای عالی حوزه های علمیه گفت: امروز با افتخار در عرصه پزشکی در منطقه و دنیا، شاهد موفقیت های ارزنده ای هستیم که احساس غرور می کنیم و این از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امروز در بازدید از غرفه دانشگاه علوم پزشکی قم در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در مصلای قدس قم،  با اشاره به رشد و پیشرفت صورت گرفته در عرصه پزشکی گفت: یکی از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی، توسعه و پیشرفت مباحث پزشکی بود که یک اقدام بی نظیر به شمار می رود.

وی بیان داشت: بنده شرایط قبل از انقلاب را فراموش نمی کنم که وضیعت خانه های بهداشت روستایی و یا مراکز درمانی به چه صورت بود و انتظارهایی که در زمینه نوآوری در این زمینه بود به هیچ عنوان برآورده نمی شد.

آیت الله حسینی بوشهری تاکید کرد: امروز با افتخار در عرصه پزشکی در منطقه و دنیا، شاهد موفقیت های ارزنده هستیم که احساس غرور می کنیم و این از برکات انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه قم با بیان اینکه دانشمندان ما در عرصه پزشکی به خوبی درخشیدند بیان داشت: امروز گاهی بیماران به کشورهای مختلف می روند که پزشکان می گوید چرا اینجا آمده اید؟ در ایران پزشکان حاذق و ارزشمندی وجود دارد که از آنها استفاده کنید. که این نشان دهنده جایگاه علمی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی تاکید کرد: البته ما به این مقدار قانع نیستیم و امیدواریم که این رشد علم پزشکی همواره ادامه داشته و شاهد اقدامات استوارتر دیگر باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha