جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ میزگرد و رونمایی از آثار دفتر تبلیغات در نمایشگاه تخصصی گفتمان علمی انقلاب اسلامی

حوزه/ برای رسیدن به پیشرفت علمی از قرآن وسنت باید بهره گرفت و ما براین اساس به دنبال الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هستیم.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، رجبعلی اسنفندیاری پیش از ظهر امروز در مراسم رونمایی از کتاب مؤلفه ها و ارزش های اساسی انقلاب اسلامی در نمایشگاه تخصصی گفتمان انقلاب اسلامی و در سالن همایش های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی در این مدت سعی کرده برنامه هایی را برای پیشرفت طراحی کند. از این رو مفاهیمی که ارزش های اسلامی بر آن پایه ریزی شدند مورد تاکید بزرگان بوده است وسعی شده این مفاهیم در کتاب مؤلفه ها و ارزشهای اساسی انقلاب اسلامی مورد بحث قرار گیرد.

رئیس مرکز همکاریهای علمی بین المللی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم افزود: ازجمله این مفاهیم ولایت فقیه، امامت، عدالت خواهی، کرامت و حقوق بشر، استقلال طلبی، استکبار ستیزی، زن و خانواده، آزادی و رشد و پیشرفت درمسائل مختلف از جمله این مفاهیم بود.

وی ابراز داشت: این موضوع در کمیته چهلمین سالگرد پیروزی مورد توجه قرار گرفت و در ادامه در مورد هر یک از موضوعات و مفاهیم عنوان شده، نشست هایی برگزار شده است و سبک این کتاب نیز اندیشه نامه ای مستند به دیدگاه متخصصین شده و برگرفته از اندیشه امام راحل و رهبر انقلاب است.

 اسنفندیاری گفت:موضوعات 11 گانه که در این کتاب آمده می تواند به عنوان سخنرانی در محافل مختلف مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس مرکز همکاریهای علمی بین المللی دفتر تبلیغات افزود: این کتاب تلاش داشته بانگاه توصیفی مولفه را تبیین کند. این کتاب می تواند برای مخاطب عام و خاص مورد توجه قرار گیرد

وی اظهار داشت: رشد و پیشرفت همه جانبه از دیگر موضوعات مطرح شده در این کتاب بوده، معتقدیم پیشرفت های که ایجاد شده، همه از روی عقلانیت بوده است.

اسنفندیاری گفت: برای رسیدن به پیشرفت از قرآن وسنت باید بهره گرفت و ما براین اساس به دنبال الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت هستیم.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha