شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ آیت الله طبرسی با بیان این که امروز حفظ انقلاب یک تکلیف و وظیفه ملی و شرعی است، گفت: انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده، بلکه برای پیروزی و تداوم این انقلاب خون های بسیاری بر زمین ریخته شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم رونمایی از کتاب 12 جلدی روز شمار انقلاب اسلامی به روایت اسناد ساواک در ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی با مجاهدت ها و تلاش های آحاد مردم به پیروزی رسید، گفت: وجود این اسناد از دستگاه امنیت رژیم گذشته نشان از مبارزات گسترده مردم در آن دوران است.

وی با بیان این که امروز حفظ انقلاب یک تکلیف و وظیفه ملی و شرعی است، افزود: انقلاب اسلامی به آسانی به دست نیامده بلکه برای پیروزی و تداوم این انقلاب خون های بسیاری بر زمین ریخته شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر به پیشرفت های ارزشمندی در بخش های مختلف دست پیدا کرده، بیان داشت: امروز ایران اسلامی علیرغم همه تهدید ها و تحریم های دشمن در همه بخش ها به یک پیشرفت و خودکفایی مناسبی دست پیدا کرده است.

آیت الله طبرسی با تأکید براینکه امروز حفظ و صیانت از انقلاب و آرمان های نظام وظیفه مهمی است که به عهده آحاد جامعه و مسؤولان است، خاطرنشان کرد: امروز دشمن همه توان خود را به کار گرفته تا به این انقلاب ضربه وارد کند که آحاد جامعه به ویژه مسؤولان باید هوشیار باشند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت توجه بیشتر مسئولان به مشکلات مردم تأکید کرد و گفت: مسئولان باید همه توان خود را برای تحقق مطالبات به حق مردم به کار گیرند چون این مردم هستند که در همه صحنه ها و عرصه ها پشتیبان انقلاب خواهند ماند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که رسیدگی به مردم باید در اولویت برنامه های مسؤولان قرار گیرد، افزود: امروز مردم و مسؤولان با وحدت و همبستگی می تواند از همه بحران ها و مشکلات عبور کنند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنان این ملت نمی خواهند پیشرفت و توسعه نظام اسلامی را ببینند، بیان داشت: به همین دلیل چهل سال است که می کوشند با توطئه ها و نقشه های مختلف مانع از پیشرفت نظام اسلامی شوند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha