پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۴۰ سالگی

حوزه/ معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز گفت: پخش فیلم های سینمایی ارزشی و انقلابی با هدف جهت دهی به برنامه ها و فعالیت های مختلف فرهنگی، غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ایجاد بستر مناسب رشد فکری و عقیدتی در ۱۵ سالن آمفی تئاتر شهرداری تبریز صورت می گیرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید برای تثبیت آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باید از کوچکترین فرصتی برای معرفی و شناساندن انقلاب و ارکان آن به جهانیان استفاده شود.

وی اضافه کرد: برای مقابله و خنثی کردن توطئه‌ها علیه نظام و انقلاب، تبیین و معرفی دستاوردهای انقلاب امری ضروری بوده و تزریق امید به مردم نیز تاثیرگذار است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز افزود: عزت، اقتدار و استقلال ایران اسلامی سرمایه‌ها و دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی بوده و همه باید با تمام توان مدافع آن باشیم.

وی خاطرنشان کرد: پخش  فیلم های سینمایی ارزشی و انقلابی با هدف جهت دهی به برنامه ها و فعالیت های مختلف فرهنگی، غنی سازی اوقات فراغت  شهروندان و ایجاد بستر مناسب رشد فکری و عقیدتی  در ۱۵ سالن آمفی تئاتر شهرداری تبریز صورت می گیرد.
 
حجت الاسلام حمیدی، تماشای این فیلم های را خاطره انگیز برای نسل انقلاب و جذاب برای نسل امروز دانست و افزود:  تماشای فیلم های سینمایی در سالن‌های آمفی تئاتر شهرداری تبریز  برای عموم شهروندان رایگان و تا ۲۹ بهمن ماه ادامه دارد.

حمیدی در ادامه به تبیین دیگر برنامه دهه فجر شهرداری تبریز پرداخت و اظهار داشت:بیش از ۴۰۰ برنامه در قالب  همایش‌ها، نمایشگاه‌های صنایع دستی، محافل انس با قرآن کریم، ومسابقات فرهنگی و هنری، برگزاری شب های شعر و خاطره و سلسله نشست‌های فجر فاطمی و جشن‌های شهروندی در ایام دهه فجر در مراکز فرهنگی اجرا می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha