چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: شعار ما در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران «افتخار به گذشته و امید به آینده» است و باید با تلاش جهادی و انقلابی برای حل مشکلات جامعه تلاش کرد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو، عصر امروز با حضور در ویژه برنامه «صدای انقلاب»، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، گفت: امروز آنچه برای ملت ایران به خصوص بانوان جوان دارای اهمیت است، بهره گیری از سیره و منش ائمه معصومین(ع) به ویژه حضرت فاطمه زهرا(س) است.

وی در ادامه به چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: شعار ما در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران «افتخار به گذشته و امید به آینده» است و باید با تلاش جهادی و انقلابی برای حل مشکلات جامعه تلاش کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین تصریح کرد:حوزه خواهران بعد از انقلاب به صورت رسمی تشکیل شد و باید آن را از رویش های پرثمر انقلاب اسلامی برشمرد، به طوری که مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه خواهران را پدیده ای عظیم و مبارک دانسته اند.

حجت الاسلام کاظم لو ادامه داد: حوزه خواهران استان قزوین در مجموع داری 5 مدرسه سطح 2 کارشناسی و یک موسسه آموزش عالی کارشناسی ارشد است و با نهادهایی مانند کمیته امداد، بهزیستی، آموزش وپرورش، صدا وسیما، دادگستری، اوقاف، و ... در زمینه های فرهنگی و مشاوره همکاری دارد.

 

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha