جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام قابل

امام جمعه موقت قزوین گف: امسال هم ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری باشکوهتر از سال های گذشته خواهند داشت و درس فراموش نشدنی به دشمنان و یاوه گویان می دهند و از این طریق ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، شکرگزار نعمت الهی انقلاب، نظام اسلامی و اقتدار ملی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی قابل در بازدید از غرفه های حوزه علمیه قزوین در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: حوزه های علمیه  بعد از انقلاب دستاودهای بزرگی داشته اند و امروز در اکثر کشورهای مختلف جهان روحانیون جوان، خوشفکر و با برنامه ای حضور دارند که به خوبی توانسته اند دین مبین اسلام را تبلیغ وبه مردم بشناسانند.

امام جمعه موقت قزوین خاطرنشان کرد: دشمنان در این سال ها خیلی تلاش داشتند که بین حوزه های علمیه و مردم فاصله و جدایی بیندازند، ولی ملت ایران با بصیرت تر از همیشه به زمزمه های ناکوک دشمنان لبیک نگفتند و با روحانیت و حوزه های علمیه پیوند ناگسستنی داشته و خواهند داشت.

وی به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور اشاره و بیان کرد: امسال هم ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن حضوری باشکوهتر از سال های گذشته خواهند داشت و درس فراموش نشدنی به دشمنان و یاوه گویان می دهند و از این طریق ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری، شکرگزار نعمت الهی انقلاب، نظام اسلامی و اقتدار ملی خواهند بود.

حجت الاسلام قابل در ادامه ضمن قدردانی از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان کرد: خوشبختانه حوزه علمیه قزوین در این سال ها از حرکت خوبی در زمینه برنامه های فرهنگی و رسانه ای برخوردار بوده که نمونه آن همین غرفه است.

امام جمعه موقت در پایان بر ضرورت معرفی سیره و سبک زندگی علما و بزرگان به نسل جوان تاکید کرد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha