سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام رضوانی

حوزه/ تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا با تاکید بر ضرورت حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: آحاد ملت ایران در این روز بزرگ حماسه ای بزرگ و به فرمایش رهبری فرزانه انقلاب اسلامی تماشایی و دیدنی را رقم خواهند زد و باعث ناامیدی دشمنان و سربلندی ایران اسلامی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام اسدالله رضوانی عصر امروز در گردهمایی ائمه جماعات مساجد شهرستان بویین زهرا که در سالن اجتماعات مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تاکید بر لزوم دیدار با خانواده شهدا، گفت: امروز همه ما و مسئولین در برابر خون شهدا مسئولیم، چرا که آنها رفتند تا این کشور از زیر یوغ اجانب و بیگانگان نجات یابد.

وی خاطرنشان کرد: مبارزین انقلابی تا آخرین قطره خون خود در برابر شکنجه های وحشتناک و خوف انگیز ساواک متحمل سختی ها و مرارت ها شدند و برخی از آنها به شهادت و برخی دیگر نیز با همان جراحات در میان شما مردم زندگی خود را ادامه می دهند، لذا باید به دیدار این عزیزان و سرمایه های ماندگار رفته و از آنها به خاطر تلاش و ایستادگی در برابر رژیم منحوس شاهنشاهی قدردانی کرد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان بویین زهرا با تاکید بر ضرورت حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی 22 بهمن، بیان کرد: آحاد ملت ایران در این روز بزرگ حماسه ای بزرگ و به فرمایش رهبری فرزانه انقلاب اسلامی تماشایی و دیدنی را رقم خواهند زد و باعث ناامیدی دشمنان و سربلندی ایران اسلامی خواهند شد.

حجت الاسلام رضوانی به وظیفه خطیر و حساس روحانیت در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: امروز شما روحانیون که با آحاد مردم در ارتباط هستید باید دستاوردهای انقلاب اسلامی را در مساجد و منابر به خوبی تبیین کنید تا نسل جوان که آن روزها را ندیده از تلاش های به ثمر رسیده در عرصه های مختلف به خوبی آگاهی یابد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha