جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام  والمسلمین محمد کارگر شورکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کارگر با بیان اینکه پیشرفت های نظام با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست گفت: جلوگیری از تهدید یکی از مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر، مدیر حوزه علمیه خواهران استان در جمع معاونین این مرکز در یزد، با تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: در طول تاریخ برای اینکه انقلاب به پیروزی برسد و عدل الهی حاکم شود، تلاش های بسیاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) زمانی که حرکت خود را برای پیروزی انقلاب آغاز کرد، از هیچ کس جز خدا نترسید، تصریح کرد: ایشان با عدالت و آگاهی کامل قدم برداشتند و به خوبی و با همراهی کامل مردم، این انقلاب را به سرانجام رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر اضافه کرد: در آن زمان بسیاری اعتقاد داشتند که انقلاب اسلامی به پیروزی نخواهد رسید ولی همگان دیدند که با تلاش ها و زحمات بسیار، این انقلاب به پیروزی رسید.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با بیان اینکه قبل از انقلاب، هر فرد نمی توانست با آزادی کامل نام یک مرجع تقلید خود را بیان و یا کتاب آن مرجع محترم را دریافت کند، تصریح کرد: در آن زمان هیچ آزادی در خصوص دین و اسلام وجود نداشت و به شدت با آن فرد برخورد می کردند و این امر سبب می شد که علاقمندان به امام و مراجع، کارهای خود را به صورت پنهانی پیگیری کنند.

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از مردم امروز از ظلم و ستمی که در زمان شاه به مردم روا می شد، آگاهی ندارند و فقری که در آن زمان در کشور بود، با امروزه قابل مقایسه نیست که نیاز است این مسائل به درستی و به شکل ماندگار برای نسل جوان بیان شود.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر با بیان اینکه زمانی که انقلاب به پیروزی رسید، دستاوردهای بسیاری را با خود همراه داشته است، گفت: برخی عملکرد نظام را در پیشرفت های مختلف بیان می کنند که نشان می دهد با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به اینکه ما باید دستاوردهای نظام را برای مردم تبیین کنیم، تصریح کرد: استقلال و آزادی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در کشور وجود دارد و این امر در قبل از انقلاب اسلامی اصلا در کشور وجود نداشت.

وی، یکی از مهمترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را جلوگیری از تهدید عنوان کرد و گفت: دشمنان همیشه در راستای نابودی ایران اسلامی تلاش می کنند و برای این کار دست به همه کاری زدند ولی با همه پیشرفت هایی که جمهوری اسلامی داشته، سبب شده که دشمنان حتی جرات به حمله نداشته باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha