شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سرلشکر سید حسن فیروزآبادی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

حوزه/ مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه با تاکید بر این که در تمام عمرم هیچ کسی را منطبق تر از حضرت آقا در خط امام(ره) ندیدم، گفت: ایشان هیچ دلبستگی به مقام، نام و دنیا و شهرت ندارند و مخلصانه و برای رضای خدا و بندگانش تلاش می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سرلشکر سید حسن فیروزآبادی، مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، با اشاره توطئه های دشمنان در راستای نابودی جمهوری اسلامی گفت: دشمنان در طول این چهل سال به هر شکلی که توانستند می خواستند کاری کنند که نظام مقدس جمهوری اسلامی از بین برود و در این راه از نقشه های شومی استفاده کردند.

وی اضافه کرد: یکی از نقشه های دشمنان در راستای نابودی ایران اسلامی، داعش بود که به بدترین شکل ممکن انسان های بی گناه و مظلوم را می کشتند، ولی به لطف و یاری خدای متعال و همچنین دلاورمردی های مدافعان حرم این توطئه به خوبی مهار شد و دشمنان در این زمینه نیز با شکست مفتضحانه روبه رو شدند.

فیروزآبادی خاطر نشان کرد: امروزه هم داعشی ها هیچ رحمی به محبان اهل بیت(ع) نمی کنند و اگر در جایی بتوانند آنها را اسیر کنند، به بدترین شکل ممکن جان آنها را می گیرند و به شهادت می رسانند.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در ادامه با تاکید بر اینکه در تمام عمرم هیچ کسی را منطبق تر از حضرت آقا در خط امام(ره) ندیدم، گفت: ایشان هیچ دلبستگی به مقام، نام و دنیا و شهرت ندارند و مخلصانه و برای رضای خدا و بندگانش تلاش می کنند.

وی افزود: نکته ای که باید به آن توجه کرد این است که فرمایشات و منویات حضرت آقا از جنس فرمایشات امام خمینی(ره) است و این نشان دهنده همسویی افکار و اعتقادات رهبر معظم انقلاب با امام خمینی (ره) است.

فیروزآبادی با بیان اینکه جمهوریت نظام اسلامی همین است که مردم کارها را اداره کنند و مردم هم در هر سطحی باید سلامت و اطاعت و همراهی مقام معظم رهبری را داشته باشند تصریح کرد: مشکل اداری نظام مربوط به رهبری یا نحوه رهبری یا تصمیمات رهبری نیست، رهبری در کشور ایجاد شد که انقلاب در صراط مستقیم اسلام حرکت کند و جلوی انحرافات گرفته شود و افراد به سمت صراط مستقیم هدایت شوند، در این خصوص هم می بینیم که مقام معظم رهبری به بهترین شکل کشور را اداره و هدایت می کنند و همین پیشرفت هایی که در عرصه های مختلف داریم از تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha