جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انقلاب اسلامی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس از اجرای برنامه «روایت گری انقلاب»در مدارس علمیه شیراز خبر داد.

حجت الاسلام میثم همایی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به برگزاری برنامه های دهه مبارکه فجر، اظهار داشت: با هماهنگی دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه، سازمان بسیج طلاب فارس و بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس، امیدواریم بتوانیم برنامه های مطلوبی را برگزار کنیم.

وی  از برگزاری برنامه «روایت گری انقلاب»در مدارس علمیه شیراز خبر داد و افزود: با توجه به اینکه در ایام الله دهه مبارکه فجر به سر می بریم، راویانی دعوت شده اند تا در مدارس شیراز از دوران دفاع مقدس و انقلاب برای طلاب روایت گری کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان فارس خاطرنشان کرد: برگزاری محافل انس با قرآن نیز از برنامه های ایام الله دهه مبارکه فجر است و امیدواریم در ایامی که حوزه های علمیه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند بتوانیم به صورت جهادی فعالیت ها را اجرا کنیم.

وی برگزاری طرح جامع تربیتی را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه مرحله عمومی طرح جامع تربیتی را در ترم گذشته به مدارس استان ابلاغ شد، اکنون نیز این طرح با دو محور که یکی از آنان اختصاصی بودن و محور دوم پویایی شوراهای تهذیبی مدارس دنبال می شود.

حجت الاسلام همایی اظهار کرد: اگر شوراهای تهذیبی مدارس استان به نحو مطلوبی راه اندازی شود قطعا در رشد طلاب در زمینه های تربیتی و اخلاقی تاثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha