جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام قریشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی، جشنواره فجر را به دور از رعایت تقوا و خدا ترسی عنوان کرد و گفت: علت اعتراض مراجع و علما به جشنواره فیلم فجر عدم توجه به ارزش های دینی در آن مراسم‌ است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، شامگاه سه شنبه در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموزی و شب شعر فاطمی شهرستان سلماس، اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی امروز می‌خواهند به دنیا القا کنند که جمهوری اسلامی ناکارآمد است، البته پابرجا بودن انقلاب در طول چهل سال علی‌رغم تمامی تحریم‌ها و فشارها نشان از کارآمدی نظام اسلامی دارد.

وی ادامه داد: آمریکا با آن‌همه ادعای ابرقدرتی توان مقابله با ایران را ندارد و امروز تمام کشورهای غربی را در کنار خود در ورشو جمع کرده تا همگی با هم علیه جمهوری اسلامی ایران تصمیم‌گیری کنند و این نشان از عجز و ناتوانی آمریکا و کشورهای غربی دارد.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی بسیار گسترده است؛ امروز رژیم جعلی اسرائیل از ترس ایران به دور خود دیوارهای بتنی کشیده، این در حالی است که در گذشته ادعای حکومت از نیل تا فرات می‌کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در هر معامله سه رکن وجود دارد کالا، قیمت و سند که در مورد شهادت کالا جان انسان، قیمت یا پاداش بهشت و سند آن کتب آسمانی است که خدای متعال نازل کرده است، شهادت مقامی است که خدای متعال به ائمه اعطا کرده است.

وی، برگزاری مجالس یادواره شهدا را در جهت افزایش معنویت دانست و گفت: مجالس اهل بیت(ع) و یادواره‌های شهدا باید در جهت تقویت ایمان و معنویت انسان‌ها باشد و در غیر این صورت مورد رضایت خدا نخواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی، جشنواره فجر را به دور از رعایت تقوا و خدا ترسی عنوان کرد و بیان داشت: علت اعتراض مراجع و علما به جشنواره فیلم فجر عدم توجه به ارزش های دینی در آن مراسم‌ است؛ حضرت امیرالمؤمنین در نهج‌البلاغه مردم را به تقوا و خدا ترسی دعوت می‌کند.

وی تصریح کرد: نباید اجازه داد معنویت مجالس دینی را از بین ببرند، مجالس چهلمین سالگرد انقلاب علاوه شادی و فرح باید با تقوا و معنویت همراه باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha