پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
 مراسم تودیع سرپرست حوزه علمیه خواهران قم

حوزه/ در مراسمی حجت الاسلام والمسلمین ضمیری به عنوان سرپرست حوزه علمیه خواهران استان قم معرفی و از حجت الاسلام والمسلمین صالحی تکریم شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، مراسم تودیع مدیر و معارفه سرپرست حوزه علمیه خواهران استان قم پیش از ظهر امروز در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پور بیان کرد: تصمیم بر این گرفتیم که استان قم به‌صورت ویژه به فعالیت‌های خود ادامه دهد و ساز و کار قدیمی که در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برای این استان وجود داشت تغییر پیدا کند، بر همین اساس آرزوهای بزرگی برای حوزه علمیه خواهران استان قم داریم.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین صالح فردی صبور و هماهنگ با برنامه‌های مرکز مدیرت حوزه علمیه خواهران بود و در آینده در بخش سیاسی و مشاوره‌های سیاسی نیز از محضر وی استفاده خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه قم باید کانون توسعه اصلی حوزه‌های علمیه خواهران باشد، ادامه داد: قم تسهیل کننده و پشتیبان حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور باشد و در مدار اصلی فعالیت‌های حوزه علمیه خواهران قرار بگیرد و این کار نیازمند یک مدیریت سخت‌کوش و توانمند که به همین منظور حجت‌الاسلام والمسلمین ضمیری برای خدمت‌گذاری در این سمت تعیین شدند و به نظر بنده ایشان بهترین گزینه برای ایجاد جریان علمی و دمیدن روح تازه در حوزه علمیه خواهران استان قم هستند.

حجت‌‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور ابراز کرد: حجت‌الاسلام والمسلمین ضمیری مؤسس رشته مذاهب اسلامی در حوزه‌های علمیه است و بنده می‌دانم برای انجام این کار متحمل سختی‌های زیادی شد و به همین دلیل معتقدم حجت‌الاسلام والمسلمین ضمیری توانایی فعالیت‌ و سازمان‌دهی صحیح در حوزه علمیه خواهران را دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با تأکید بر اینکه هیچ‌گونه سستی در عرصه دانش را نخواهیم پذیرفت اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران یک‌نهاد دانش‌بنیان است و نیروهای خدمت‌گزار در این مجموعه باید در کار خود دانش کافی را داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه پنج‌ساله حوزه علمیه خواهران استان قم طراحی شود، افزود: در حوزه‌ اختیارات خود برای کمک به استان قم از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنم.

خاطرنشان می شود: در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا ضمیری به عنوان سرپرست حوزه علمیه خواهران استان قم معرفی و از حجت الاسلام والمسلمین صالحی مدیر سابق تکریم شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha