جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرگرد پاسدار سید علی سیدمیرزایی

مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان قم گفت: به مناسبت دهه فجر و به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۰ گروه جهادی محله محور در استان قم به خدمت رسانی در این ایام می پردازند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سرگرد پاسدار سید علی سیدمیرزایی در گفتگو با خبرنگاران در غرفه بسیج سازندگی در نمایشگاه شکوه چهل ساله استان قم، در همین خصوص اظهار داشت: این گروه های جهادی که شامل بیش از 400 جهادگر بسیجی می شوند، در عرصه های مختلف آموزشی، فرهنگی، مشاوره و امور خانواده، اقتصاد مقاومتی، مقابله با آسیب های فضای مجازی و نیز بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و حاشیه شهر به خصوص محله های تحت پوشش طرح کرامت در ایام الله دهه فجر به فعالیت می پردازند.

وی افزود: به طور خاص نیز 5 گروه جهادی عرصه بهداشت و درمان نیز به ویزیت رایگان بیماران و مراجعه کنندگان در این مناطق خواهند پرداخت.

سیدمیرزایی همچنین با بیان این که در حال حاضر بر اساس اهداف و برنامه های مقرر در طرح اعتلاء، 154 گروه جهادی در سطح استان قم شناسایی، ثبت و سازماندهی شده اند، گفت: به حول و قوه الهی فراخوان برنامه ریزی برای فعالیت 110 گروه جهادی در ایام نوروز در استان قم در حال انجام است، تا به این وسیله بتوانیم به زدودن بخشی از محرومیت ها در این استان کمک کنیم.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha