چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مدرسی با اشاره به این که دشمن، ایمان مردم، روحیه انقلابی و آرمان‌های ملت را هدف قرار داده است، گفت: پویایی انقلاب درگرو میدان دادن به جوانان انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد، شب گذشته در همایش ارکان شجره طیبه صالحین در یزد، پویایی و تعالی انقلاب را درگرو تربیت و میدان دادن به جوانان مؤمن و انقلابی دانست و گفت: تقویت و توجه جدی به حلقه‌های صالحین که مأموریت آن‌ها تربیت چنین جوانانی است باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه دشمن علاوه بر جوانان، ایمان مردم، روحیه انقلابی و آرمان‌های ملت را مورد هدف و حمله قرار داده است، تصریح کرد: بسیجیان باید در این عرصه پا به کار و آتش به اختیار باشند و هر جا انقلاب به حضور آن ها نیاز داشت حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس مردم خودجوش و آتش به اختیار همراه با یک ساماندهی در میدان بودند و این کار سبب شد رزمندگان با دلگرمی بیشتر به مبارزه با دشمن بپردازند.

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد با اشاره به ضرورت حضور فعال و موثر بسیجیان برای مقابله با دشمن، اظهار کرد: باید با یکدیگر متحد شد و با رعایت معیارهای تشکیلات اسلامی یک بار دیگر با حرکتی نو و کوبنده‌تر حلقه های صالحین را تشکیل داد، چرا که اگر بخواهیم این انقلاب ارزشمند استمرار داشته باشد، باید همان گونه که دشمن  تمام موجودیت ما را مورد هدف قرار داده ما هم تمام موجودیت دشمن را مورد هدف قرار دهیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha