جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دشمن

حوزه/ حجت الاسلام کریمی‌مهرجردی، همراهی مردم را از الزامات بقا و حفظ انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ایران در طول این چهل سال ثابت کرده‌اند در انقلابی گری و حضور در صحنه‌های مختلف از مسئولان هم پیشگام‌ تر هستند و همین مسئله رمز موفقیت جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام جلال کریمی مهرجردی، عضو هیئت‌علمی جامعة المصطفی(ص)، شب گذشته در همایش ارکان شجره طیبه صالحین در یزد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران خاری در چشم همه مزدوران و مستکبران عالم است، گفت: انقلاب اسلامی تنها انقلاب مردمی که به لطف و یاری خدای متعال امسال چهلمین سالگرد پیروزی خود را جشن گرفته و شکی نیست که بدون هیچ مشکلی، دوره پنجم خود را نیز خواهد گذارند.

عضو هیئت‌علمی جامعة المصطفی(ص)، رمز پیروزی جمهوری اسلامی را هوشیاری و درایت امام راحل عظیم‌الشأن، همراهی و حضور مستمر مردم درصحنه‌های موردنیاز و ولایتمداری آن‌ها دانست.

وی با تاکید بر اینکه برای بقا و حفظ انقلاب اسلامی، همراهی مردم از الزامات است خاطر نشان کرد: ملت ایران در طول این چهل سال ثابت کرده‌اند در انقلابی گری و حضور در صحنه‌های مختلف از مسئولان هم پیشگام‌ تر هستند و همین مسئله رمز موفقیت جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام کریمی مهرجردی با اشاره به این انقلاب اسلامی ضربه سنگینی بر حیثیت استکبار جهانی زده، اضافه کرد: ایران اسلامی پس از پیروزی انقلاب به شکلی پیش رفت که آزادی خواهان جهان، مسلمین و جبهه مقاومت این نظام مقدس را تکیه‌گاه خود می‌دانند و با تمام توان خود از آن حمایت می‌کنند.

عضو هیئت‌علمی جامعة المصطفی(ص) با بیان اینکه خنثی شدن توطئه های دشمنان در طول این سال ها را با درایت مقام معظم رهبری امکان پذیر شد، اذعان داشت: ایشان در لحظه‌های بحرانی و حوادث گوناگون با مدیریت و راهنمایی‌های هوشمندانه خود فتنه دشمنان را خنثی کردند و مردم نیز به استکبار جهانی نشان دادند با حرکت در مسیر ولایتمداری می‌توانند همواره آن‌ها را ناکام بگذارند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha