شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کد خبر: 479482
۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
اخبار کوتاه

حوزه/ از حضور مدیر حوزه آذربایجان‌غربی در ماکو و شوط تا ادای احترام مسئولین سلماس به مقام شهدای گمنام از مهم‌ترین اخبار آذربایجان غربی می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجا‌ن‌غربی حجت الاسلام عیسی برادری در جمع دانش آموزان مدرسه شبانه روزی الغدیر که به مناسبت ایام فاطمیه و دهه فجر برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد فضای پیشرفت در زمینه‌های مختلف، از جمله توسعه فضاهای آموزشی و مدارس شبانه روزی که با هدف ایجاد تسهیلات برای درس آموزی دانش آموزان روستایی می‌باشد، از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

امام جمعه تکاب گفت: رژیم‌های طاغوتی، دوام خود را در بی‌سوادی مردم می‌دیدند اما نظام اسلامی می‌خواهد مردم عالم و باسواد شده و رشد و توسعه همه جانبه اتفاق بیفتد.

زیارت قبور شهدا به مناسبت دهه فجر

پیاده روی طلاب مدرسه علمیه امام خامنه‌ای ارومیه به مناسبت ایام الله دهه‌ی فجر انقلاب اسلامی.برگزار شد، این مراسم با زیارت قبور شهدا، قرائت فاتحه و ادای احترام به شهدای گمنام به پایان رسید.

حضور مدیریت حوزه آذربایجان‌غربی در ماکو و شوط

مدیر و معاونین حوزه علمیه آذربایجان‌غربی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) ماکو و مدرسه علمیه امام صادق(ع) سفیران هدایت شهرستان شوط حضور پیدا کرده و ضمن دیدار با امام جمعه این دو شهرستان، اساتید، مدیران و طلاب  مسائل و مشکلات این دو مدرسه را مورد ارزیابی قرار دادند.

محفل انس با قرآن د رمدرسه علمیه امام علی(ع) سلماس با حضور فرماندار این شهرستان

فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان سلماس ضمن حضور در محفل انس با قرآن در جمع طلاب مدرسه علمیه امام علی(ع) شهرستان سلماس بر سر مزار شهدای گمنام در مدرسه علمیه این شهرستان حاضر شده و به مقام شهدا ادای احترام کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha