پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه ملت ایران در مسئله دشمن شناسی اشتباه نکرد گفت: بهترین راه پاسخگویی به شبهات رجوع به قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف‌حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد، شب گذشته در نهمین همایش جامعه قرآنی استان با عنوان «قرآن، کتاب انقلاب» که در آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد برگزار شد با دشمن شناسی ملت ایران در طول این چهل اشاره کرد و گفت: همانگونه که در طول این چهل سال مشاهده شد، ملت ایران در مسئله دشمن شناسی هیچگاه اشتباه نکردند و همراه و پشتیبان ولایت در راستای شکست دشمنان گام برداشتند.

این مقام مسئول با بیان اینکه ملت ایران، استکبار را دشمن همیشگی خود می دانند اضافه کرد: زمانی که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، دست استکبار از منابع ایران اسلامی قطع شد و همین مسئله سبب شد تا آنها در طول چهل سال پیروزی انقلاب دست به همه کاری بزنند، تا نظام را سرنگون کنند که به فضل خدا با همراهی و حضور مردم این توطئه‌ها ناکام مانده و خواهد ماند.

حجت‌الاسلام ‌حسینی کوهستانی با اشاره به اینکه مردم ما چهل سال است که با حوادث گوناگون روبه‌رو بوده و مقاومت کردند و همواره پیروز شدند، اظهار داشت: مقاومت، ایستادگی، فداکاری و ایثار مردم در طول هشت سال جنگ تحمیلی نمونه بارز ازخودگذشتگی این ملت شریف است که توانستند عزت و اقتدار خود را به جهانیان نشان دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در ادامه به شبهه پراکنی دشمن علیه دین و ائمه اطهار(ع) اشاره کرد و گفت: آنها با استفاده از فضای مجازی این کار را به پیش می برند که بهترین راه مقابله با آن هم رجوع به قرآن کریم است.

وی در پایان با اشاره به اینکه ان‌شاءالله این اسلام ناب و تشیع در عالم حاکمیت پیدا می‌کند و مردم در پرتو دین و ائمه اطهار(ع) زندگی خواهند کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha