چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: حضور پرشور و شعور مردم در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۲۲ بهمن اوج تجلی مردمی بودن انقلاب و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست با مسئولان استانی، با گرامیداشت ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بر برگزاری شایسته مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 22 بهمن تأکید کرد و افزود: 22 بهمن اوج تجلی مردمی بودن انقلاب و نظام اسلامی است.

وی تصریح کرد: بر این اساس باید تمام تمهیدات لازم برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی این روز فراهم شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با حمایت مردم شکل گرفت و مردم حامیان اصلی این انقلاب هستند و دل در گرو انقلاب دارند، خاطرنشان کرد: قطعاً در 22 بهمن امسال نیز ملت انقلابی ایران با حضور حماسی خود، بار دیگر وفاداری خود را به نظام، انقلاب و آرمان‌های شهدا به نمایش می‌گذارند.

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط خاص کشورمان امسال مردم پرشورتر از سال‌های گذشته به صحنه می‌آیند؛ بنابراین باید این حضور به‌خوبی در شبکه‌های مختلف به نمایش گذاشته شود تا خاری در چشم دشمنان باشد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار داشت: دشمنان نظام که تمام تلاش خود را برای جدا کردن مردم از حاکمیت به کار بسته‌اند، باید نظاره‌گر این حضور باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر ضرورت خدمات‌رسانی شایسته به مردم به‌ویژه اقشار محروم جامعه، افزود: این مردم در عرصه‌های مختلف وفاداری و ارادت خود را نسبت به نظام اسلامی به نمایش گذاشته است؛ ازاین‌رو شایسته دریافت خدمات بهتر و بیشتر هستند.

وی بر حمایت ویژه از نیازمندان و محرومان تأکید کرد و گفت: آبروی نظام و انقلاب درگرو خدمات و کارهای ماندگار است و در مقابل یقیناً کم‌کاری مسئولان به نام نظام نوشته می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه در این راستا اجرای طرح‌های عام‌المنفعه پیوند بین مردم و نظام را مستحکم‌تر می‌کند، افزود: هم‌اکنون نسیم خدمت‌رسانی وزیدن گرفته و امیدوار هستیم که خدمات شایسته‌ای به مردم به‌ویژه اقشار ضعیف ارائه شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha