سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان بهاباد

حوزه/ حجت الاسلام زارعیان به نقش مردم در حفظ نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم همواره انقلاب را از بحران ها به سلامت عبور داده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام علی اکبر زارعیان، در نشستی با مدیر و کارکنان مدرسه علمیه حضرت خدیجه(س) شهرستان بهاباد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر گفت: دشمن نهایت تلاش می کند تا با تخریب های نیروی انقلابی راحت تر به اهداف شوم خود برسد.

وی با اشاره به اینکه امروزه یکی از تشکیلاتی که می تواند انقلاب اسلامی را از بحران ها و فتنه های گوناگون به سلامت عبور دهد مردم هستند اضافه کرد: همین مردم بودند که در طول چهل سال گذشته، نقش خود را به خوبی ایفا کردند و با همراهی ولایت فقیه در مقابل دشمنان ایستادگی و آنها را شکست روبه رو ساختند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بهاباد با اشاره به نقش ویژه طلاب در جامعه، افزود: طلاب باید در همه زمینه ها فعالیت پرشور و خالصانه داشته و در زمینه های مختلف مهارت های ویژه کسب کنند.

حجت الاسلام زارعیان بر همکاری بیشتر حوزه علمیه و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی تاکید کرد و اظهار داشت: آمادگی خود را جهت همکاری در زمینه های مختلف از جمله دعوت از اساتید متخصص در زمینه های فضای مجازی، سیاسی، مسائل فقهی و ... اعلام می کنیم.

خانم شفعیی، مدیر مدرسه علمیه حضرت خدیجه(سلام الله علیها) بهاباد نیز در این نشست، گفت: یکی از کارهای بارز بسیج طلاب برگزاری حلقه های صالحین توسط طلاب در حوزه و پایگاها است و مهم ترین مباحث این حلقات شیوه های همسرداری، ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت فرزند احکام شرعی، احکام ویژه بانوان می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha