جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه این درس در سطح یک تدریس خواهد شد تصریح کرد: این درس در پایه چهارم و در سطح مدارس علمیه خراسان جنوبی تدریس خواهد شد، که اساتید بعد از مجوز گرفتن می‌توانند این درس را آموزش دهند.

حجت الاسلام هابیل خسروی، معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، با اشاره به اضافه شدن درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس به دروس حوزوی، گفت: دو واحد درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس طبق بخشنامه که ۳۴ ساعت تدریس در کل سال خواهد بود، به دروس حوزه علمیه خراسان جنوبی اضافه شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره ی آموزشی ویژه ی اساتید این واحد درسی، افزود: در آذرماه امسال دوره دانش افزایی علاقمندان این واحد درسی برگزار شد،‌ که حدود 58 نفر از اساتید حوزه علمیه در این دوره شرکت کردند.

معاون آموزشی حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه این درس در سطح یک تدریس خواهد شد، تصریح کرد: این درس در پایه چهارم و در سطح مدارس علمیه خراسان جنوبی تدریس خواهد شد، که اساتید بعد از مجوز گرفتن می‌توانند این درس را آموزش دهند.

حجت الاسلام خسروی از برگزاری آزمون مجوز تدریس این درس در اواخر ماه جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: آزمون درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس برای اساتیدی که در دوره دانش افزایی آذرماه شرکت کرده اند‌، در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 23 و 24 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: محل برگزاری این آزمون در مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند است و بعد از آزمون نیز مجوز تدریس صادر خواهد شد.

گفتنی است،‌ این واحد درسی از کتاب "آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس" نوشته دکتر مجتبی شربتی و دکتر هادی مرادی پیری تدریس خواهد شد.

انتهای خبر/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha