پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/ استقبال از شهید گمنام در معراج شهدای بیرجند با حضور حوزویان

حوزه/ عضو شورای حوزه علمیه یزد گفت: یکی از راه ها و مسیرهای حفظ نظام جمهوری اسلامی پیمودن راه شهدا و ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام فاطمیه حجت الاسلام سید اسماعیل شاکر، امام جمعه شهرستان اردکان و عضو شورای حوزه علمیه یزد به همراه جمعی از مسئولین این شهرستان، به دیدار خانواده سردار شهید آقا محمد افخمی و شهید جواد گنجی رفتند.

عضو شورای حوزه علمیه یزد در این دیدار با اشاره به اینکه، این انقلاب اسلامی که امروز در حال برگزاری چهلمین سالگرد پیروزی خود است با ایثارگری و جانفشانی های شهدای والامقام به ثمر نشست گفت: در این راستا نقش خانواده های شهدا نیز بسیار پررنگ و اثر بخش است.

حجت الاسلام شاکر یکی از راه ها و مسیرهای حفظ نظام جمهوری اسلامی را پیمودن راه شهدا و ایثارگران دانست و اضافه کرد: سعادتی که نصیب شهدای والامقام در راه خدمت به اسلام شد، به هر کسی تعلق نمی گیرد.

امام جمعه شهرستان اردکان خاطر نشان کرد: امروزه یکی از نیاز های جامعه، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است که باید در نسل جوان احیا و تقویت شود.

گفتنی است، سردار شهید آقا محمد افخمی فرزند حسین در تاریخ 22 مردادماه سال 1364 در منطقه پاوه استان کردستان به فیض شهادت نائل آمد و پیکر مطهرش با بدرقه باشکوه مردم ولایتمدار اردکان تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد همچنین شهید جواد گنجی اشتیجه فرزند مصیب در تاریخ 21 دی‌ماه سال 1365 در عملیات کربلای 5 و در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع باشکوه بر روی دستان مردم قدرشناس در گلزار شهدای اردکان به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha