پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فراخوان ثبت نام در دوره‌های تخصصی تربیت مربی قرآن و حدیث

حوزه/ مدیر اداره کل تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام از برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت مربی قرآن و حدیث در نیمسال دوم سال تحصیلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، خانم طیبه سادات طباطبایی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا علیهاالسلام با اعلام این خبر، افزود: بدون شک حضور فعال و توانمند بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در عرصه آموزش‌های قرآنی حدیثی در سطح جامعه نیازمند برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی برای این طلاب است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در جهت توانمندسازی طلاب در این زمینه دوره‌های تخصصی تربیت مربی قرآنی و حدیثی را با همکاری مراکز باسابقه و معتبری چون سازمان تبلیغات اسلامی، سازمان اوقاف و نیز مرکز تخصصی حدیث حوزه برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

طباطبایی تصریح کرد: با عنایات خاصه حضرت زهرا علیهاالسلام تاکنون ۸  دوره تربیت مربی روخوانی و روانخوانی قرآن ویژه طلاب ایرانی و غیر ایرانی، تربیت مربی نهج‌البلاغه در دو سطح یک و دو، تربیت مربی صحیفه سجادیه در دوسطح یک و دو توسط این اداره برگزار شده است.

وی ادامه داد: فارغ‌التحصیلان دوره تربیت مربی قرآن طلاب غیرایرانی گزارش‌هایی از تدریس خود در مراکز و دارالقرآن‌های خارج از کشور ارائه داده‌اند که نشانه نقش تاثیرگذار این آموزش‌ها در فعالیت‌های هدفمند و تخصصی بانوان طلبه جامعه‌الزهرا علیهاالسلام در داخل و خارج از کشور است؛ همچنین طلاب ایرانی این دوره در مراکز و مدارس قرآنی مشغول به فعالیت شده‌اند.

مدیر کل امور تربیتی با اشاره به اینکه دوره‌های تربیت مربی اداره قرآن و حدیث در ترم جاری به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود، گفت: مهلت ثبت نام در این دوره‌ها تا ۲۲ بهمن است.

طباطبایی تصریح کرد: بانوان طلبه می‌توانند جهت ثبت نام و مشاهده دوره‌ها به سامانه اداره قرآن و حدیث به نشانی http://qh.jz.ac.ir/ مراجعه کنند.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha