سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
یعقوبی

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه امروز فضای مجازی به دنیای واقعی تبدیل شده است، گفت: فضای مجازی باید رصد شود و به شبهاتی که دشمنان در آن ایجاد می‌کنند پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با مدیرکل و مسئولان حراست دستگاه‌های اجرایی استان، با گرامیداشت ایام چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: انقلاب اسلامی روزنه امیدی را برای جامعه ترسیم کرده و در این چهل سال نظام اسلامی به بسیاری از اهدافی که برای آن تعیین شده بود رسیده است.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین اهدافی که در قالب انقلاب و نظام اسلامی به آن دست یافته‌ایم، ارسال پیام اقتدار، استقلال سیاسی و زیر بار زور نرفتن بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در ادامه افزود: ملت ما هر جایی که در مسیر انقلاب، امام و رهبری حرکت کردند، دشمنان را منکوب کردند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی تصریح کرد: در حال حاضر هم با توجه به فشارهای بسیار زیاد اقتصادی و تحریم‌های مختلف، این ملت در همه صحنه‌های سیاسی و اجتماعی حضوری جدی از خود نشان داده‌اند؛ ازاین‌رو باید گفت جان و دل این مردم با انقلاب و نظام اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مسئولیت حراست در ادارات از حساسیت ویژه‌ای برخورد است، به‌گونه‌ای که در هر مجموعه‌ای، مدیر حراست مانند دیده‌بان و چشم آن مجموعه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: دشمن از هر راهی به دنبال نفوذ و ایجاد رخنه در نظام اسلامی و درصدد از هم پاشیدن آن است؛ به همین دلیل باید جلوی این کار توسط چشمان بیدار نظام گرفته شود که این امر به آموزش نیاز  دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی افزود: باید مراقب نامحرمان بیگانه خارجی و نامحرمان بیگانه‌پرست داخلی باشیم و نااهلان ناآگاه را رصد کنیم، تا با توطئه‌های پیاپی به این نظام و انقلاب ضربه نزنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در خاتمه با بیان اینکه فضای مجازی می‌تواند به‌عنوان روزنه‌ای برای نفوذ و انحراف عمل کند، اظهار کرد: فضای مجازی امروز به فضای واقعی تبدیل و به حربه‌ای برای دشمنان بدل شده؛ ازاین‌رو باید مدیران این فضا را مدیریت و رصد کرده تا بتوانند توطئه دشمنان در فضای مجازی را نقش بر آب کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha