جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محرم بیابانی

​حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت: اولین و اساسی ترین دستاورد انقلاب اسلامی ملت ایران به دست آوردن استقلال خود از سایر کشورهای استکباری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی تحت عنوان «آموزش عالی استان در فراز چهلم انقلاب»، امروز در دانشگاه کردستان با حضور مسئولان، مدیران و دانشجویان و طلاب برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام محرم بیابانی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه کردستان گفت: اولین و اساسی ترین دستاورد انقلاب اسلامی ملت ایران به دست آوردن استقلال خود از سایر کشورهای استکباری است.

این استاد حوزوی ادامه داد: امروز ایران در بحث امنیت جزو کشورهای ممتاز در منطقه و جهان است و این مرهون رشادت ها و ایثارگری های جوانان این مملکت می باشد.

حجت الاسلام بیابانی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بسیاری از دشمنان این نظام بسیار امیدوار بودند که این نظام جشن 40 سالگی خود را نگیرد ولی خداوند متعال این آرزوی آنان را به یاس مبدل ساخت.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره آرزوی دشمنان برای ساقط شدن جمهوری اسلامی جمله زیبایی دارند. معظم له می فرمایند:« اینها ناشی از خطای محاسباتی دشمن است، مانند صدام حسین که می گفت ادامه مصاحبه بماند در تهران و یا منافقینی که ادعا داشتند سه روزه تهران را فتح می کنند».

حجت الاسلام بیابانی یادآور شد: امروز ایران اسلامی نسبت به روزهای نخستین پیروزی انقلاب بسیار تغییر کرده، امروز ایران کشوری مقتدر منطقه و جهان است و تمام دنیا به این مهم معترف هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کردستان گفت: خوشبختانه بعد از پایان جنگ هشت ساله تحمیلی در بحث علمی کشور جهش بسیار خاصی داشت تا جایی که بخش اعظمی از نخبگان جهان را جوانان ایرانی تشکیل می دهند.

حجت الاسلام بیابانی در پایان سخنان خود گفت: روزگاری ایرانی در مقابل استکبار و مستکبر حرفی برای گفتن نداشت، ولی اکنون اقتدار و صلابت ایران اسلامی همه دشمنان را به زانو درآورده است و مذاکره با ایران برای آنان به رویایی دست نیافتنی تبدیل شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha