جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز و سردار اشتری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی، گفت: تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در کشور قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، سردار حسین اشتری، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه نیروی انتظامی یکی از ارکان امنیت کشور است، گفت: نیروی انتظامی برای امنیت کشورمان در حال تلاش و کوشش است.

وی افزود: همکاران ما در تلاش هستند تا با اقدام به موقع از وقوع مشکلات و آسیب‌های مختلف جلوگیری کنند، مطابق نتایج نظرسنجی‌های انجام شده، اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش خوبی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه ناجا در دورترین نقاط مرزی کشور حضور دارد، خاطرنشان کرد: رویکردمان در انجام مأموریت‌ها اقتدار را به همراه رأفت اسلامی می‌باشد و تامین امنیت در کشور و حفظ جان و مال مردم، هدف اصلی ما می‌باشد.

 

تقدیر از اقدامات ناجا

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم نیز در این دیدار با بیان اینکه مردم در خصوص عملکرد ناجا داوری می‌کنند، گفت: تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در کشور قابل تقدیر است.

وی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی، نیرویی انقلابی و مردمی است که در راه تامین امنیت و اقتدار ملی علاوه بر مبارزه با اشرار در مرزها، در مبارزه با فقر، فساد و تبعیض تلاشی کارآمد و اهتمام جدی دارد.

امام جمعه تبریز با تأکید بر ضرورت افزایش هماهنگی بین نیروهای مسلح و به ویژه نیروی انتظامی با مسئولان آذربایجان‌شرقی، افزود: باید وحدت را در کشور بین نهادهای مختلف و مردم و مسئولان حفظ کنیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha