چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی اصغر دریایی

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: رسانه های داخلی در بحث محتوایی کار چندانی انجام نمی دهند و در انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی کم کاری هایی دارند که این کم کاری به نوعی به سود دشمن و رسانه های بیگانه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی پیش از ظهر امروز در نشست معاونین و اساتید حوزه علمیه استان کردستان، اظهار داشت: آن گونه که از اخبار و گزارش های رسانه های بیگانه پیداست، دشمن حساب ویژه ای روی 22 بهمن ماه باز نموده است.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان با اشاره به اینکه گذر انقلاب از 40 سالگی برای دشمنان قابل تحمل نخواهد بود، گفت: از سال گذشته بسیاری از شبکه های ماهواره ای و نیز کانال های تلگرامی که عداوت آنها با نظام مبرهن است، کار تخریب چهره های مذهبی کشور را به صورت هماهنگ آغاز کرده اند که بی شک حامیان مالی و ... بسیاری پشت سر مدیران این رسانه ها قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی امروز در دست برخی از افراد و گروه های ضدانقلاب است، افزود: تلاش های رسانه ای و نیز تحریک کشورهایی همانند آمریکا و انگلیس برای تشدید تحریم ها و فشارهای اقتصادی یکی دیگر از برنامه های این رسانه های معلوم الحال است.

دریایی در ادامه سخنان خود با انتقاد از کم کاری برخی از رسانه های داخلی گفت: اکنون عصر رسانه است و کشور و دولتی در عرصه بین المللی قدرتمند قلمداد می شود که در بحث رسانه عملکردی قوی داشته باشد، لذا رسانه های ما باید از این وضعیت منفعل بیرون بیایند.

نماینده دفتر سیاسی اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: متاسفانه رسانه های داخلی در بحث محتوایی کار چندانی انجام نمی دهند و در انتقال مفاهیم ملی و اسلامی کم کاری هایی دارند که این کم کاری به نوعی به سود دشمن و رسانه های بیگانه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود معرفی دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی را وظیفه همگان عنوان کرد و بیان داشت: این انقلاب که اکنون 4 دهه از عمر پربرکت خود را طی می کند، هزینه های بسیاری برای رسیدن به این جایگاه پرداخت نموده است، لذا همه ما به ویژه رسانه ها باید دین خود را به شهدا، ایثارگران، امام راحل و مقام معظم رهبری ادا کنیم.

دریایی با اشاره به نزدیک بودن راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال بسیار حساس و سرنوشت ساز است، به گونه ای که بسیاری از رسانه های برون مرزی و بیگانه حساب ویژه روی این رویداد باز کرده اند، بنابراین می طلبد که برای شکست نیات پلید دشمنان در این روز و برپایی جشن ملی حضوری تاریخی و ماندگار داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha