جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شست صمیمی مدیر مرکز خدمات حوزه تهران با طلاب مدرسه الغدیر

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران با حضور در مدرسه علمیه الغدیر، با طلاب، اساتید و مسئولین مدرسه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران با حضور در مدرسه علمیه الغدیر تهران با طلاب، اساتید و مسئولین مدرسه دیدار و گفتگو کرد.

در ابتدای این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، حجت الاسلام هاشمی مدیر مدرسه علیمه الغدیر به بیان تاریخچه تاسیس مدرسه علمیه پرداخت و از حضور مدیر و معاونین مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه الغدیر تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری با اشاره به خدمات ارائه شده توسط مرکز خدمات به طلاب و روحانیان استان تهران، گفت: خدمات بیمه‌ای این مرکز به طلاب و روحانیان، از ثمرات ارزشمند تأسیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به دستور مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) بود.

وی افزود: همواره یکی از دغدغه‌های امام خامنه‌ای توجه ویژه به بحث درمان طلاب و روحانیون بوده است و مرکز خدمات نیز برای تحقق منویات رهبری تلاش می‌کند لذا علاوه بر تشکیل بیمه‌های پایه برای طلاب، بیمه مکمل درمان و جبران خسارت‌های درمانی را نیز در دستور کار خود قرار داده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران با اشاره به سامانه خدمات الکترونیکی مرکز خدمات(سخا) و ارائه خدمات مرکز در بستر اینترنت، اظهار داشت: به‌منظور جلوگیری از زائل شدن وقت عزیزان طلبه و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، سامانه سخا راه‌اندازی شده است و طلاب عزیز می‌توانند از منزل یا مدرسه علمیه با مراجعه به این سامانه درخواست خود را مطرح یا اطلاعات خود را ویرایش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری در پایان خواستار مراجعه مستمر طلاب به پورتال مرکز خدمات شد و گفت: تمامی اخبار و اطلاعیه‌های مرکز خدمات از طریق پورتال مرکز اطلاع‌رسانی می‌شود و طلاب و روحانیون عزیز می‌توانند با مراجعه به این پورتال از برنامه‌های مرکز اطلاع حاصل کرده و از این خدمات استفاده کنند. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha